Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#44053Navýšení paušálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2020, před 4 lety

Karel Safranek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes jsem navštívil vaší pobočku ve Svitavách kde jsem šel za účelem zaplatit paušál při nahlédnutí do počítače vaším pracovníkem mi bylo řečeno že mám zastaralý tarif a tak jestli bych ho nechtěl změnit tak jsem mu říkal že jsem chtěl v mangente snížit paušál a že byl snížen cca před rokem na tuto částku s danými daty nabídl mi né že půjdeme dolů ale mírně nahoru nabídka byla taková že se mi navýší paušál v mangente o 15kc včetně daně na čísle s touto nabídkou jsem souhlasil a vás zaměstnanec tak učinil! Po příjezdu do práce jsem se chtěl přesvědčit zda to tak je otevřel jsem si vaši apku a málem jsem šel do kolen !! Frajer učinil tak že mi na každém čísle zvedl paušál o 300 bez daně !! Nezlob te se na mě ale co zamestavate za lidi když neví že 15 Kč není 300kc ! Volal jsem na zákaznickou linku (cca 2hodiny od změny tarifu) a říkal jsem jim o věci a že bych chtěl zpátky tarif původní tam mi řekli že to nelze až za 30dni a at to řeším na pobočce tak jsem jí řekl že rozhodně ne že nebudu řešit nic s člověkem který neví kolik je 15 a 300 buď to udělal úmyslně nebo máte špatně proskoleny lidi! problémy co se týče t mobilu jsou vždy když mi něco nabízíte říkáte něco jiného než je pravda !! Touto stížnosti apeluji na finanční potrestání klamání zákazníka ! A okamžité vrácení tarifu zpátky na částku před tím na 443 Kč děkuji Šafránek


Požadované řešení

Okamžité vrácení tarifu zpátky!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2020 06:33, před 4 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Z výše uvedeného důvodu závěrem pouze v krátkosti odkazujeme na obecnou právní úpravu. Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v ustanovení § 3 odst. 2 písm. d) uvádí mezi zásadami soukromého práva, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být splněny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.