Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#44054Neuznaná reklamace na dárkovou kartu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2020, před 4 lety

Eva Gondeková

Znění stížnosti

Dárkovou kartu k narozeninám konec platnosti květen 2020.Na kartě zůstalo 500kč.Prodejna byla uzavřena víc jak dva měsíce a očekávala bych prodloužit kartu o tu dobu co prodejna byla uzavřena.Bohužel přistu prodavačky byl arogantní,,jestli si myslím ze my bude platit 10 let!Chtěla jsem vrátit veškeré učtenky ke kartě a samotnou kartu.Prodavačka mi podala obal od karty.Po20minutach jsem zjistila,že ústřižky mám ale darkovou kartu ne!Vrátila jsem se na prodejnu a zeptala se prodavačky jakým pravém mi zabavila kartu!Tak mi ji dala.Chtěla jsem paní vedoucí,ale měla dovolenou.To vše bylo9.7.2020Dne 14.7.jsem přišla za vedoucí a chtěla to vyřešit.Vedoucí dala dark.kartu do pokladny a řekla že se jedná o jinou kartu která končila 12/25 2019!Tak že jsem si kartu vyměnila abych byla sama proti sobě??!!Nebo tu kartu vyměnila ona prodavačka když mi ji nevrátila?Mám doklad o jakou kartu se jednalo kolik bylo na kartě kolik jsem čerpala z karty.Jsem rozhořčená z jednání prodavačem,vedoucí a samotné společnosti která se obohacuje neoprávněně!Na info pro zákazníka mi bylo zdeleno ze mi to převedou na jinou kartu,ale p.vedoucí mi řekla ať se jich zeptal jak to má udělat!?


Požadované řešení

Vrácení peněz a potrestání prodavačky která mi dárkovou kartu vzala a po stížnosti mi kartu dala,ale už né moji která končila květen 2020 a prodloužení z důvodu karantény na covid.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 19:14, před 4 lety

Nebylo-li možné využít služeb (tzn. použít dárkový poukaz), které nabízí podnikatel v rámci svého podnikání, a to z důvodu uzavření jeho provozovny, má spotřebitel nárok na vrácení částky, kterou vynaložil za službu, která mu nemohla být poskytnuta. Rovněž se spotřebitel může na podnikatele obrátit s žádostí o prodloužení platnosti poukazu, který mu byl vystaven, má-li spotřebitel o čerpání služeb i nadále zájem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2020 10:01, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.