Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dárkovou kartu k narozeninám konec platnosti květen 2020.Na kartě zůstalo 500kč.Prodejna byla uzavřena víc jak dva měsíce a očekávala bych prodloužit kartu o tu dobu co prodejna byla uzavřena.Bohužel přistu prodavačky byl arogantní,,jestli si myslím ze my bude platit 10 let!Chtěla jsem vrátit veškeré učtenky ke kartě a samotnou kartu.Prodavačka mi podala obal od karty.Po20minutach jsem zjistila,že ústřižky mám ale darkovou kartu ne!Vrátila jsem se na prodejnu a zeptala se prodavačky jakým pravém mi zabavila kartu!Tak mi ji dala.Chtěla jsem paní vedoucí,ale měla dovolenou.To vše bylo9.7.2020Dne 14.7.jsem přišla za vedoucí a chtěla to vyřešit.Vedoucí dala dark.kartu do pokladny a řekla že se jedná o jinou kartu která končila 12/25 2019!Tak že jsem si kartu vyměnila abych byla sama proti sobě??!!Nebo tu kartu vyměnila ona prodavačka když mi ji nevrátila?Mám doklad o jakou kartu se jednalo kolik bylo na kartě kolik jsem čerpala z karty.Jsem rozhořčená z jednání prodavačem,vedoucí a samotné společnosti která se obohacuje neoprávněně!Na info pro zákazníka mi bylo zdeleno ze mi to převedou na jinou kartu,ale p.vedoucí mi řekla ať se jich zeptal jak to má udělat!?
Vrácení peněz a potrestání prodavačky která mi dárkovou kartu vzala a po stížnosti mi kartu dala,ale už né moji která končila květen 2020 a prodloužení z důvodu karantény na covid.
|
Tweet |
Nebylo-li možné využít služeb (tzn. použít dárkový poukaz), které nabízí podnikatel v rámci svého podnikání, a to z důvodu uzavření jeho provozovny, má spotřebitel nárok na vrácení částky, kterou vynaložil za službu, která mu nemohla být poskytnuta. Rovněž se spotřebitel může na podnikatele obrátit s žádostí o prodloužení platnosti poukazu, který mu byl vystaven, má-li spotřebitel o čerpání služeb i nadále zájem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.