Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Balík č. 08172695917. Dne 29.7. mi měl domů dojít balíček. Bohužel jsem nebyl u telefonu, když mi doručovatel volal, a našel jsem 27 min. staré zmeškané volání. Hned 14:58 jsem volal jsem zpět, ale doručovatel mi to nebral. Volal jsem mu pak v průběhu dne ještě 4x, ale telefon mi ani jednou nezvedl, ani nezavolal zpět. Věděl jsem, že další dny budu od rána do večera v práci, tak jsem se s pánem potřeboval nějak domluvit.
Mezitím jsem volal na zákaznickou linku, kde mi řekli, že doručovatel musí zvedat telefony, a že se s ním zkusí spojit. Jim také nezvedl. Poté jsme se domluvili, že zjistí víc na depu a dají mi ten den vědět, jak postupovat. Neozvali se. Rozhodl jsem se tedy přesměrovat svoji zásilku na webu, ale nabízela se jen výdejní místa. Jedno jsem si vybral, aby mi nebylo doručováno domů, když tam nebudu. Další den 7:45 jsem si volal do Geisu, kde mi bylo řečeno, že už nemůžou změnit adresu pro osobní předání. Víte, že máte sloužit zákazníkům a ne oni vám???
08172695917
Sleva za služby.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.