Společnost


Nordic Health s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44062Neoprávněné vymáhání údajné pohledávky www.osloskinlab.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2020, před 4 lety

Helena Roubíčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
před čase mě zaujala na internetu nabídka na přípravek Oslo skin lab společnosti Nordic Health na přírodní kolagen. Objednala jsem 29.3.2020 (v době koronaviru) první zásilku se sníženou cenou za 749,- Kč. Vzápětí jsem přehodnotila své rozhodnutí a druhý den, cca za 12 hodin od objednávky jsem prodejci oznámila mailem, že jsem si nákup rozmyslela a požádala o storno objednávky. Tím jsem (dle mého názoru) splnila podmínku odstoupení od smlouvy před převzetím zboží a věc pustila z hlavy.
Odpoledne tentýž den mi volali ze společnosti, že objednávku již nelze stornovat, že už odešla a když jsem se bránila, že zboží nechci a nebudu posílat na své náklady zpět, bylo mi sděleno, že jednoduše nemám balíček přebírat.
To jsem udělala, balíček byl odeslán prodejcem obyčejnou poštou bez potvrzení, takže jsem jen doručovatelku požádala, ať ho pošle zpět a považovala věc za vyřízenou. Podotýkám, že jsem doručovatelce žádné dokumenty nepodepisovala.
Od té doby začaly chodit od společnost Nordic Health upomínky o zaplacení, po druhé upomínce jsem do společnosti napsala email, že jsem podle jejich rady balíček nepřevzala a nechala ho poslat zpět, tudíž nebudu platit něco, co jsem nedostala, ale ani se neobtěžovali odpovědět.
Po dalších cca dvou upomínkách, které jsem hodila do skartovačky mi přišel dopis od vymáhací společnosti Intrum, že převzali vymáhání pohledávky, a požadují zaplatit 1199,- Kč. Na uvedený telefon se nelze dovolat, email na uvedenou adresu se vrátil jako nedoručitelný. Poslala jsem tedy email znovu na oficiální adresu společnosti s vysvětlením celé kauzy a požadavkem aby mě už nekontaktovali.
Je mi jasné, že vymáhací společnost se sousta nevzdá, akorát se bojím, aby mi najednou nepřišla exekuce na vymáhanou částku, protože o jejich praktikách jako zaměstnanec banky vím své.
Mám nějakou možnost, jak se bránit, případně zabránit dalším útokům ze strany společnosti, nebo vymáhací agentury, aby mě přestali otravovat?
Děkuji, Helena Roubíčková


Produkt

Oslo skin kolagen


Požadované řešení

Chci, aby mě společnost a vymáhací agentura přestaly otravovat s upomínkami a přestaly požadovat zaplacení zboží, které jsem nedostala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2020 10:57, před 4 lety

Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud kupní cenu výrobku spotřebitel ještě neuhradil, má odstoupení od smlouvy ten efekt, že prodávajícímu zaniká možnost požadovat po spotřebiteli zaplacení kupní ceny výrobku. Vymáhá-li společnost údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Spotřebitel se nemůže tímto způsobem dostat do registru dlužníků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 13:28, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.