Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#44064O2 set top box - vada se neprojevila

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2020, před 4 lety

Nikola Pechmanová

Znění stížnosti

Dobrý den, již půl roku řešíme problém. Zaplatili jsme si O2 TV a set top box a pravidelně se stává, že po 3-6 hodinách sledování O2 TV se set top box vypne tím způsobem, že nesvítí ani kontrolka a několik hodin nejde zapnout, jakoby do něj nešel ani proud. Zkoušeli jsme to na více místech i zařízeních i jinde než doma a problém je stejný. Reklamovali jsme 3x s tím, že chceme pouze vyměnit za jiný kus, neboť druhý set top box co máme, funguje dobře. Vždy jsme dostali odpověď typu že závada se neprojevila, vždy jen resetují zařízení. Což je mi jasné, že tam nikdo nečeká 5 hodin, než se projeví závada. Dá se odstoupit od smlouvy nebo máme reklamovat stále dokola?


Produkt

E42771828B34


Požadované řešení

Výměna set top boxu za jiný kus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2020 16:33, před 4 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci (resp. má pocit, že reklamace nebyla provedena dostatečně odborně, kvalitně a řádně), může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace.

Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud se závada projevuje opakovaně, přičemž si spotřebitel není vědom žádného možného mechanického poškození věci, doporučujeme znalce kontaktovat. Ještě před tím lze kontaktovat i společnost, která by mohla s vidinou toho, že bude (v případě, kdy znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele) muset hradit nejen kupní cenu, ale i náklady na znalecký posudek, změnit přístup svého reklamačního oddělení a věc řádně prošetřit a vyhovět požadavkům spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2020 14:33, před 4 lety

Pěkný den,
tato skutečnost mne velmi mrzí. Vše prověříme.
Můžete nám prosím zaslat číslo posledního reklamačního protokolu?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 12:15, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2020 14:11, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.