Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#44065Po měsíci reklamace se nic neděje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2020, před 4 lety

Jakub Pánek

Znění stížnosti

Dobrý den, v minulosti jsem do společnosti Lidl přes e-shop zakoupil
úhlovou brusku (výrobce parkside), tuto jsem 2x použil, poté se
poškodila, kontaktoval jsem zákaznickou linku Lidl, kde mi základě
poruchy výrobku zaslali formuláře k zaslání výrobku k servisními
partnerovi. Výrobek jsem odeslal a 26.6.2020 výrobek převzali v
Německu na reklamaci, od této doby se již nic neděje a to i přes to, že
již uběhla reklamační lhůta 30 dní na vyřízení. Společnost Lidl jsem již
3x kontaktoval a pokaždé mi bylo řečeno, že mám na čekat,
zaměstnankyni společnosti Lidl jsem následně vyzval, aby mi byly
vráceny peníze, jelikož mi ani po měsíci nebylo nic k reklamaci sděleno
a Lidl se k řešení této věci nijak nemá, požádal jsem o odstoupení od
smlouvy, kdy mi bylo sděleno, že tuto možnost mám ale že musím
čekat.


Produkt

PARKSIDE® PARKSIDE® Úhlová bruska PWS 125


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2020 14:42, před 4 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2020 18:53, před 4 lety

Dobrý den, pane Pánku,

za komplikace s nákupem u nás se omlouváme a mrzí nás, že reklamace nebyla doposud vyřízena. Z našeho pohledu se přitom jedná o zcela standardní reklamaci a důvodu zdržení tedy sami nerozumíme. Můžeme Vás ale ujistit, že se jedná o vyjímečný případ, který, věříme, nyní společně vyřešíme.

Jelikož zde nemáme k dispozici všechny informace o způsobu Vaší reklamace, nebudeme se více doptávat a předáme číslo objednávky včetně ref.čísla odpovědným kolegům, kteří Vás budou v průběhu následujícího týdne kontaktovat. Také věříme, že jste při reklamaci postupoval dle pokynů eshopu, tedy vracet zboží přes Parcelshop nikoliv v kamenné prodejně. Jak i uvádíme přímo na stránkách eshopu a je uvedeno rovněž přímo v obchodních podmínkách, se kterými při objednání zboží souhlasíte, v jiném případě totiž nemůžeme zaručit hladký průběh reklamace.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.8.2020 12:09, před 4 lety


Jakub Pánek

Hodnocení:

Komentář: Po dvou týdnech mi dnešního dne 10.08.2020 byly vráceny peníze, bohužel jsem celkové zklamán z jednání společnosti Lidl a díky tomuto vzniklému problému se příště nakupování elektroniky z Lidlu vyhnul. Na závěr bych chtěl poděkovat webu vasestiznosti.cz, které v této věci kontaktovali společnost Lidl, kdy na základě tohoto se začalo něco dít a Lidl nakonec celou věc dořešil.