Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#44067Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2020, před 4 lety

Zuzana Flégrová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem 2 vstupenky na Show Jana Krause, na 29.9.2020. Měl to být dárek. Odpověď byla, že vstupenky dostanu den, dva před akcí, což je pro mě nepřijatelné. Využila jsem tak možnost vstupenky prodat. Vstupenky se prodaly, ale zaplaceno jsem za ně nedostala, nerozumím proč.

děkuji


Produkt

690024502


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2020 14:35, před 4 lety

Dle informace pro prodejce vstupenek na https://www.viagogo.com/cz/Help/Seller bude platba zahájena mezi 5. a 8. pracovním dnem ode dne uskutečnění akce. Až bude platba provedena, dostane prodejce potvrzení emailem.

Společnost má své sídlo ve Švýcarsku. Spotřebitel by mohl zvážit podání podnětu dozorovému orgánu nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2020 17:23, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.