Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Zakoupena benzinova sekacka Hecht541bsw vc:202000183 doklad:PD20-109-04847 ,zakoupena 16.4.2020,2x posekano,nepravidelny chod motoru,spatne startuje,sytic nereaguje jak ma,celkove za dva mesice 2x v provozu,reklamace c.109/20-000521/rek 11.6.2020 do 13.7.2020 nic,podano na prodejne odstoupeni od kupni smlouvy 13.7.2020.Dodnes nemam dobropis ani penize,volam,pisu emaili same odkladani,zavolame dame vam vedet,my za to nemuzeme,zdrzuje to vedeni Praha,my s tim nemame nic spolecneho,prodejna Ceska Lipa otresne jednani.Za posledni tri dny volam,stavuju se tam,vse podano osobne na prodejne,reseni zitra vam dame vedet a zase nic.Dnes to pisu sem a nasledne na Ceskou obchodni inspekci.Uz na to nemam nervy.
Benzinova sekacka na dve veci
Vraceni penez
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.