Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vlastním in-kartu platnou do 30.6.2023, na které mám nahrány všechny parametry na slevu (jako Plzeňská karta). Dne 29.7.2020 jsem si chtěla zakoupit jízdenku pro seniory 65-70 let se slevou za 12 Kč prostřednictvím in-karty směr Plzeň-Šťáhlavy. V pokladně č. 4 na hlavním nádraží v Plzni mi bylo řečeno, že to nefunguje a poslali zprávu technikovi firmy Poved, která to má na starosti. Prý nejsem první případ. Musela jsem si koupit jízdenku za 21 Kč (před 1.7.2020 stála 7 Kč).Ani průvodčí ve vlaku to nešlo. Jak můžete spustit od 1.7. 2020 nový tarif IDPK, aniž si zkontrolujete, že to vše funguje? Pan Babiš nám důchodcům dal slevu na dráhu 75 % a jak je možné, že Plzeňský kraj si udělal svoje ceny a ještě to ani nefunguje. Prosím o odpověď.
Požaduji též vrátit rozdíl ceny a aby se toto již neopakovalo. Mají s tím problémy i ti, co mají plzeňskou kartu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/