Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
30.6 2019 jsem koupil Elektrickou koloběžku Eljet Cruiser Premium za 13.999KC
Letos v červnu jsem zjistíl,že neujedu ani metr a že nejde baterie nabít tak abych ujel jakoukoliv vzdalenost.Reklamoval jsem vyrobek u prodejce Electroworld.Moji reklamaci zamítli jelikost podle nich je překrocený počet nabiti.
Výrobce GARANTUJE minimalně 500 cyklu nabití
a já jsem určitě nemohl překročit ten počet už jen proto ,že jsem ji neměl tak dlouho v používání.
Zde uvádím jejich odpověd:
Rozlišujeme záruční dobu a životnost baterie.
Životnost výrobku může být kratší, ale i delší než záruční doba. Záleží především na frekvenci používání výrobku.
Na baterie se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu ovšem nelze zaměňovat za životnost výrobku.
Životnost baterie je nejčastěji spjata s počtem nabíjecích cyklů. Proto se většinou používá paušální doba životnosti 6 měsíců.
Pokud by technici diagnostikovali výrobní vadu baterie, aplikuje se záruční doba.
Záruční doba na baterie je tedy 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity, která je způsobena běžným užíváním.
Nikde v návodu výrobce neni uvedená doba životnosti 6 měsíců.ale
GARANTOVANY počet cyklu nabijení,ani při zakoupení jsem nebýl informován, že baterie má jen 6 měsícu životnost a že se nani nevztahuje záruka 2 roky.
Bylo mi nabitnutá výměna baterie za 3993KC a plus servis 605KC.Koupit si poměrně drahý výrobek
na jednu sezonu a pak si koupit novou bateriiza mi připada
jako nehoráznost.
Jsem velmi zklamaný přistupem a jednáním spolecnosti Electroworld
přijde mi to jako nefer jednani a citím se podvedený a věřim že nejsem jediný
Elektrická koloběžka Eljet Cruiser Premium
Jelikož jsem dodržoval návod od výrobce ve všech bodech a nemněljsem možnost dosáhnout GARANTOVANEHO počtu cyklu žádám o bezplatnou opravu.
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Z rozhodovací činnosti nižších soudů (např. okresní soud v Příbrami, sp. zn. 10 C 230/2011) lze dovodit, že standardní pokles kapacity baterie by po 24 měsících měl být cca 50 %, což vyplývá to z norem ČSN EN 61951-1a a ČSN EN 61951-2.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Vrátný,
Na základě Vaší zaslané výzvy k prověření záruční reklamace R000389476 výrobek Cruiser Premium, E-Koloběžka, byl prověřen průběh a výsledek záruční reklamace v autorizovaném servisním středisku společnosti Eljet s.r.o. a společnosti Electro World s.r.o.
Přes veškeré skutečnosti, které jsme prověřením zjistili Vám společnost Electro World umožní bezplatnou opravu.
Prosim Vás dostavte se s reklamovaným výrobkem na pobočku Electro World Ostrava, Rudná 122, 700 30, Ostrava, kde byl výrobek již reklamován.
Pobočka v Ostravě je o této skutečnosti informována.
Děkuji,
S pozdravem,
Antonín Šíma
After Sales Service
Dobrý den,
moc děkuji za skvělou zprávu, opravdu jsem moc potěšen a jsem moc vděčný za Vaši ochotu a pomoc.
Přeji hezký zbytek dne a ještě jednou moc děkuji.
S pozdravem
Josef Vrátný
Dobrý den,
Dle posledního vyjádření spotřebitele je stížnost vyřízena. Je možné z Vaší strany uzavřít, případne kontaktovat spotřebitele, aby uzavřel?
Děkuji,
Antonín Šíma
After Sales Service
Electro World s.r.o.
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a uzavření případu.
Hodnocení:
Komentář: Byl jsem vemi překvapený jak vaše pomoc všechno obratila v můj prospěch.
Ještě jednou děkuji za pomoc a doufam že již nebudu muset takovou situaci
řešit.
Josef Vrátný