Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den, asi každý si v dnešní době objednává balíčky z Číny, především kryty na telefon,ochranné sklo apod. Mam objednaných 5 věci, kryty a ochranné skla. A už jsou to 2 měsíce a věci stále nedorazili. Paní pošťačka co u nás chodí,tak nám vždy tyhle věci házela přes vrata nebo do tašky a pověsila je na vrata do dvora. A nedávno co teda jeden balíček přišel, strčila ho do roury od schránky,zazvonila a odešla. Nebýt toho,že mamka byla doma a šla ho vyndat,tak balíček ani nemám. Paní pošťačka mohla počkat jestli někdo vyjde ven a, kdyby ne tak to mohla hodit za vrata. Vsadím se,že o dalších balíčkách ani vědět nebudu, protože to z té schránky může kdokoliv v ulici vytáhnout..
6 krytů na telefon a 4 ochranné skla.
Prosila bych, aby buď paní pošťačka počkala jestli někdo vyjde ven a pak toho hodila za vrata a nebo to pověsila do tašky na vrata do dvora a nebo rovnou hodila za ty vrata, 400Kč není úplně málo a akorát takhle o věci a o peníze člověk zbytečně kvůli pošťačce přijde.
|
Tweet |
Pokud Česká pošta eviduje podání zásilky, odpovídá samozřejmě za její ztrátu, poškození a také dokonce za úbytek jejího obsahu do výše uvedené ceny zásilky. U poškozené zásilky je oprávněný k podání reklamace její adresát i odesilatel.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman