Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V měsíci listopad 2018, jsem po dohodě a řádně ukončila smluvní vztah s UPC HTH , veškeré technické zařízení si oproti předávacímu protokolu převzal a odzkoušel zástupce UPS DTH. Předávací protokol s podpisy obou smluvních stran byl zhotoven v jednom originálu s odůvodněním,že já mam veškeré záležitosti s UPC DTH uzavřené a protokol si přebírá pouze UPC DTH.
UPC DTH mne poté už NIKDY nekontaktovalo a neinformovalo o existenci dluhu telefonicky,mailem či jinou z komunikačních možností. Žádne upozornění,žádná faktůra.
Tímto jsem bral smluvní vztah jako uzavřený.
Přesto všechno jsem byla společností M.B.A. finance vyzvána k uhradě dluhu za nevrácení pronajatého zařízení výše uvedené společnosti UPC DHT ve výši 750,-kč a dále cástku 1220.34,-kč pro M.B.A. finance.
Snažila jsem se zkontaktovat přímo s UPC a bezvýsledně, případ postupili dál a nebudou se se mnou o tom dál bavit.
poskytováni TV vysílání s pronajmem satelitného zařizení
Upc DTH by mnelo se mnou komunikovat a dokazat existeni fiktivniho dluhu,předložit předávací protokol. Odmítám uhradit smýšlený dluh.
|
Tweet |
Vymáhá-li inkasní agentura údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti (UPC DTH S.à r.l.) nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo agenturu, jež údajný dluh vymáhá.
Podle Nejvyššího soudu ČR (sp. zn. 32 Cdo 1733/2008) nemá inkasní agentura nárok na paušálně stanovenou odměnu, náklady na vymáhání či poplatky za administraci pohledávky. Požadovat tak vedle samotného dluhu může jen zákonný úrok z prodlení nebo třeba skutečné náklady za zaslanou upomínku.
Co se týče společnosti UPC DTH S.a.r.l., jedná se o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), proto doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na Evropské spotřebitelské centrum ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost M.B.A. Finance nám dodatečně poskytla vyjádření, které doplňujeme. Stížnost však zůstává uzavřena.
"Snažíme se v maximální míře u společnosti FreeSat prověřit zákazníkovo tvrzení o vrácení zařízení. Komplikací ovšem je, že od toho nemají doklad. Určitě nalezneme řešení společně."
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.