Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44089Neoprávněně naúčtovaný poplatek/ přirážka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 minut 22 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2020, před 4 lety

Jana Marková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 29.7.2020 jsem se potřebovala přemístit z Jablonného nad Orlicí do Prahy. Cestovala jsem podle informace z IDOS nejprve osobním vlakem Leo Express Tenders 7174 v 17:49 z Jablonného nad Orlicí do Ústí nad Orlicí s přestupem na rychlík R 862 Svitava s odjezdem 18:24 z Ústí nad Orlicí směr Praha. Ve stanici Jablonné nad Orlicí již nebylo možné zakoupit jízdenku, na nádraží bylo zavřeno. V osobním vlaku Leo Express mi byla prodána jízdenka do Ústí milým průvodčím s informací, že mi jistě bude v rychlíku bez přirážky prodána jízdenka Českých drah z Ústí do Prahy, pokud je rychlík vlastně můj přípoj. V rychlíku mi však byl naúčtován příplatek a průvodčí se mi vysmál, že jsem přijela z Jablonného "osobákem Leo a že mám smůlu a mohla jsem si prý koupit jízdenku v Ústí, že bych to za 6 minut (čas na přestup) stihla.
Ne že by se mi jednalo o pár korun navíc, vlakem jezdím jednou za rok, ale měla jsem možnost krásně porovnat přístup dvou dopravců a příště, pokud si budu moci vybrat, zvolím Leo Express.
S pozdravem
Jana Marková


Požadované řešení

Předat informaci dotyčnému průvodčímu a dát adekvátní postih. V mém povolání bych si nemohla dovolit jednat s lidmi tímto způsobem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2020 12:46, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.