Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.5.2020 jsem si zakoupila voucher na Slevomatu na pobyt ve Vinařství U Kapličky platný do 30.6.2020. V den zakoupení voucheru jsem e-mailem kontaktovala Vinařství, zda mi vytvoří rezervaci od 26.6.-28.6.2020. V ten den mi ještě odpověděli, ze mají volne pokoje a rádi rezervaci vytvori, ať jim napisu jméno na koho bude rezervace a telefonní cislo. Ihned jsem na e-mail odpověděla a zaslala jsem jméno a telefon a tím jsem brala rezervaci potvrzenou. Den před odjezdem 25.6. jsem telelefonovala s vinarstvim, kde mi oznámili, ze mi zadnou rezervaci nevytvorili a ze mají obsazené pokoje. Bylo mi receno, ze to mám řešit pouze přes slevovy portál Slevomat. Na Slevomat se nedalo ani do současné doby neda zatelefonovat z důvodu linky mimo provoz. Řešila jsem to tedy přes e-mail, kde jsem se dočkala odpovědi až po tydnu, kdy už byl voucher neplatný. Paní ze slevomatu mi stále píše, ze mi nedokáže pomoci a jen co pro mě muže udělat je to, ze refunduje kredity. Což znamená, ze z kreditu 5000,-Kč, kterou jsem za pobyt zaplatila mohu využít 20% z mé budoucí objednávky, tudíž bych musela zaplatit 25.000,-Kč, aby se mi celá částka vrátila. S refundací nesouhlasím, když vina není na mé straně.
Pobyt Vinařství U Kapličky
Vrácení celé částky na účet nebo náhrada jiného termínu ve vinařství
|
Tweet |
Portál slevomat.cz podle svých obchodních podmínek vystupuje pouze jako zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a poskytovatelem ubytování, ve kterém má pobyt proběhnout. Pravděpodobně tedy již zaplacené peníze předal poskytovateli ubytování. Domníváme se, že by spotřebitel měl vrácení peněz požadovat přímo po ubytovateli.
Pokud se stane dluh po vzniku závazku nesplnitelným (ze strany poskytovatele ubytování), zaniká závazek pro nemožnost plnění. V takovém případě musí poskytovatel ubytování vrátit peníze, které za pobyt spotřebitel zaplatil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Hovorková,
děkuji za Váš podnět.
Již jsme se spolu spojily a situaci jsme dořešily, pevně věřím, že je nyní vše v pořádku.
S přáním hezkého dne
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: