Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.9.2014 jsme eshopu bombazbozi.eu uhradili sekačku na trávu Hecht ve výši 5 590,- Kč. Zprvu komunikace proběhla emailem a zprávou na mobil o termínu dodání, nyní již nekomunikují.
Zaslala jsem dva emailové dotazy a zrušení objednávky.
Jsme základní umělecká škola, která má velmi nízké provozní prostředky a tím je vzniklá situace pro nás velmi nepříjemná.
sekačka HECHT 1803 S 5 in 1 s pojezdem
požadujeme vrácení peněz
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, kupující má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň kupující prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká kupujícímu nárok na vrácení peněz.
Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu stížností týkajících se této společnosti a nedodání zboží, doporučujeme podání trestního oznámení. Oznámení je možné podat Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, poškození mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního.
Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.