Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den. Asi 11.06.20 jsem pozadal o souhlas a vycisleni.
Uz probehlo skoro dva mesice, a do ted nedodano spravny souhlas, a zda se, ze ani moc ne spechaji, porad kdys maji udelat opravu, tak skoro pokazde do dvou tydnu. A hlavne, ze chyba je toho kdo to dela. Uz jsem posilal od pani advokatky, co by tam mnelo byt, a ani to ne okopirovaly, porad tam nekdo dela chyby. My ne muzeme podat na katastr chybny souhlas, a potom zbytecne po 20 dnech by nam vracely. Uz nevim prosim vas co mam delat!
Muzete prosim to nejak urichlyt, nebo predat to nekomu, kdo se v tom doopravdy vyzna?
Moc dekuji
Maksym'yuk Dmytro, 608652049.
REK779388447
Potrebuji conajdrive udelat opravy, a odeslat vsechno co jsem napsal do meilu.
Moc dekuji
|
Tweet |
Společnost by měla komunikovat se spotřebitelem způsobem, který zaručí bezproblémové a včasné poskytnutí služeb, na jejichž poskytnutí má spotřebitel nárok.
Jedná-li se o problém s postupem zaměstnance, který opakovaně není schopen v dostatečné kvalitě poskytnout spotřebiteli služby, na které má v souladu se smluvním ujednáním nárok, je vhodné obrátit se na jeho nadřízeného.
Pokud společnost porušením smluvní povinnosti způsobila spotřebiteli škodu, je v souladu s ustanovením § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinna tuto škodu nahradit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Více informací o finančním arbitrovi je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz.
Pro okamžité řešení situace banka udává tel. č. 420 222 111 999, na které se spotřebitel může obrátit.
Jelikož není z obsahu stížnosti zřejmý vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.