Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44117Porad dodany s chybamy Souhlas s prevodem a zatizenim nemovytosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2020, před 4 lety

Dmytro Maksym'yuk

Znění stížnosti

Dobry den. Asi 11.06.20 jsem pozadal o souhlas a vycisleni.
Uz probehlo skoro dva mesice, a do ted nedodano spravny souhlas, a zda se, ze ani moc ne spechaji, porad kdys maji udelat opravu, tak skoro pokazde do dvou tydnu. A hlavne, ze chyba je toho kdo to dela. Uz jsem posilal od pani advokatky, co by tam mnelo byt, a ani to ne okopirovaly, porad tam nekdo dela chyby. My ne muzeme podat na katastr chybny souhlas, a potom zbytecne po 20 dnech by nam vracely. Uz nevim prosim vas co mam delat!
Muzete prosim to nejak urichlyt, nebo predat to nekomu, kdo se v tom doopravdy vyzna?
Moc dekuji
Maksym'yuk Dmytro, 608652049.


Produkt

REK779388447


Požadované řešení

Potrebuji conajdrive udelat opravy, a odeslat vsechno co jsem napsal do meilu.
Moc dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 14:30, před 4 lety

Společnost by měla komunikovat se spotřebitelem způsobem, který zaručí bezproblémové a včasné poskytnutí služeb, na jejichž poskytnutí má spotřebitel nárok.

Jedná-li se o problém s postupem zaměstnance, který opakovaně není schopen v dostatečné kvalitě poskytnout spotřebiteli služby, na které má v souladu se smluvním ujednáním nárok, je vhodné obrátit se na jeho nadřízeného.

Pokud společnost porušením smluvní povinnosti způsobila spotřebiteli škodu, je v souladu s ustanovením § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinna tuto škodu nahradit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Více informací o finančním arbitrovi je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz.

Pro okamžité řešení situace banka udává tel. č. 420 222 111 999, na které se spotřebitel může obrátit.

Jelikož není z obsahu stížnosti zřejmý vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 22:08, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.