Společnost


KM Solutions s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4412Neproplacený dobropis

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2014, před 10 lety

Simona Szönyi

Znění stížnosti

28. 3 2014 jsem učinila objednávku u CHILLBOARDS.cz, zaplatila jsem převodem. Byla mi však dodána pouze část zboží a na zbytek vystaven dobropis č. 201404178 na částku 3.678,- Kč. Do dnešního dne mi nebyly peníze za dobropis vráceny. Opakovaně jsem psala e-maily s výzvou k zaplacení. Na jeden z e-mailů reagovali s tím, že mám naskenovat potvrzený dobropis a zaslat jej na jejich e-mail. Toto jsem učinila a od té doby nikdo nereagoval na moje e-maily, telefony neberou a webové stránky jsou již neaktivní.
Prosím o radu
děkuji Simona Szonyi


Produkt

Nedodané zboží : Triko Bench Jenney Blue, šaty Bench - Rusper Black BK001, bunda Bench Sooty Black


Požadované řešení

Chci vrátit peníze na můj účet za vystavený dobropis.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 10:47, před 10 lety

Spotřebitelce doporučujeme, aby prodávajícímu zaslala předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které mu poskytne lhůtu pro splnění závazku, jež nesmí být kratší než 7 dnů před podáním žaloby k soudu. Pokud prodávající nesplní dobrovolně, bude nutné podat u soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě předložených důkazů.
Výzvu je žádoucí poslat doporučeně, nejlépe i s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:56, před 10 lety

Společnost KM Solutions s.r.o. byla o podáné stížnosti informována a byla jí dána možnost reakce. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.