Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
na prodejně Vršovické jsem byla za 3 měsíce 5 x a pokaždé mám nějaký spor. 2x mě na pokladně okradli (naúčtováno 2 x zboží, které bylo jen 1x nebo dokonce o 800 Kč se paní prodavačka spletla a jakoby se nechumelilo nebo pořvávala, že s kočárem neprojdu, ať uhnu). Vše se může stát, kdyby postarši paní pokladní většinou v expres pokladně neměla nemístné prupovídky. Místo omluvy neustálé nadávání a když jsme se ji minule chtěli vyhnout a čekali na jinou pokladnu, nepřekvapila a pořvávala na nás jak na trhu,ať jdeme laskavě k ní. Lidl obchod mám ráda a vždy utratím dost peněz, ale na této prodejně mám nervy pokaždè tam jdu, co jsi opět zaměstnanci dovolí. Místo abych pokojně nakoupila, tak mi pokaždé nějaký prodavač, který se neumí chovat zkazí celý den svým chováním.
Okrádání a chování zaměstnanců
Zdvořilé chování a už si po třetím okradení trocha úcty a ne, že se to nikdy nestalo (zejména starší paní, co se neumí chovat a neustále znepříjemňuje nákup)
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, paní Kloučková,
omlouváme se, pokud Vám pokladní špatně namarkovala nákup. V takovém případě Vám Vaše peníze samozřejmě vrátíme zpět, stačí se při další návštěvě obrátit na zaměstnance prodejny spolu s účtenkou. Za nevhodné chování pokladní s rovněž omlouváme. Vše prověříme a případně zjednáme nápravu.
Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.