Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#44120Lidl Vršovická

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2020, před 4 lety

Andrea Kloučková

Znění stížnosti

Dobrý den,
na prodejně Vršovické jsem byla za 3 měsíce 5 x a pokaždé mám nějaký spor. 2x mě na pokladně okradli (naúčtováno 2 x zboží, které bylo jen 1x nebo dokonce o 800 Kč se paní prodavačka spletla a jakoby se nechumelilo nebo pořvávala, že s kočárem neprojdu, ať uhnu). Vše se může stát, kdyby postarši paní pokladní většinou v expres pokladně neměla nemístné prupovídky. Místo omluvy neustálé nadávání a když jsme se ji minule chtěli vyhnout a čekali na jinou pokladnu, nepřekvapila a pořvávala na nás jak na trhu,ať jdeme laskavě k ní. Lidl obchod mám ráda a vždy utratím dost peněz, ale na této prodejně mám nervy pokaždè tam jdu, co jsi opět zaměstnanci dovolí. Místo abych pokojně nakoupila, tak mi pokaždé nějaký prodavač, který se neumí chovat zkazí celý den svým chováním.


Produkt

Okrádání a chování zaměstnanců


Požadované řešení

Zdvořilé chování a už si po třetím okradení trocha úcty a ne, že se to nikdy nestalo (zejména starší paní, co se neumí chovat a neustále znepříjemňuje nákup)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2020 04:22, před 4 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2020 13:38, před 4 lety

Dobrý den, paní Kloučková,

omlouváme se, pokud Vám pokladní špatně namarkovala nákup. V takovém případě Vám Vaše peníze samozřejmě vrátíme zpět, stačí se při další návštěvě obrátit na zaměstnance prodejny spolu s účtenkou. Za nevhodné chování pokladní s rovněž omlouváme. Vše prověříme a případně zjednáme nápravu.

Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 07:40, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2020 23:50, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.