Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44122Minibar ve vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2020, před 4 lety

Petra Mestanova

Znění stížnosti

Dobry den,
prosim zkuste zapracovat na kvalitě a rychlosti servisu minibaru. Nasazeni alespon 2 min. na spoj (muj pripad Kolin-Prerov). V pondeli rano v 6.15 z Prerova nebyla kava, slane rozpecene, snidanove pecivo. Obsluhy jsme se dockali az v Chocni. V patek odpoledne, take vyprodany bar. Personal je prijemny, cistota toalet a vagonu v pořádku, wifi funguje skvele, tak proc si kazit kvalitu servisu takovou drobnosti, jakou je bar nebo jidelni vuz. Plnohodnotny servis tohoto typu uz bereme jako automaticky a patri k cestovani 21. stoleti.


Požadované řešení

Dostatecne zasobovani vlaku. Personál stavite do neprijemnych situaci, opakovanych omluv a vysvetlovani.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2020 09:09, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.