Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
prosim zkuste zapracovat na kvalitě a rychlosti servisu minibaru. Nasazeni alespon 2 min. na spoj (muj pripad Kolin-Prerov). V pondeli rano v 6.15 z Prerova nebyla kava, slane rozpecene, snidanove pecivo. Obsluhy jsme se dockali az v Chocni. V patek odpoledne, take vyprodany bar. Personal je prijemny, cistota toalet a vagonu v pořádku, wifi funguje skvele, tak proc si kazit kvalitu servisu takovou drobnosti, jakou je bar nebo jidelni vuz. Plnohodnotny servis tohoto typu uz bereme jako automaticky a patri k cestovani 21. stoleti.
Dostatecne zasobovani vlaku. Personál stavite do neprijemnych situaci, opakovanych omluv a vysvetlovani.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.