Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#44126Nedostatečné a pozdě dodané doklady k převodu vozidla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2020, před 4 lety

Eva Princová

Znění stížnosti

doklady doručeny po týdnu až po dvou urgencích a substituční plná moc s ověřením podpisu ale KOPIE ZMOCNĚNÍ OPRÁVNĚNÉ OSOBY CHYBÍ.
Nakoupeno v Č. Budějovicích. Auto.....Toyota Yaris, SPZ 6C3 6325.
Princová Eva


Požadované řešení

urychleně poslat kopii zmocnění e-mail : princova.eva@email.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 15:38, před 4 lety

Po prodeji vozidla je třeba dle § 8 zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, do 10 pracovních dní podat žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla na registru silničních vozidel. Nově může zápis změny vlastníka vozidla provést jakýkoliv obecní úřad obce s rozšířenou působností (odbor dopravy), už tedy není třeba tuto věc řešit pouze v místě bydliště prodávajícího. K přepisu by mělo dojít na základě společné žádosti dosavadního a nového vlastníka. Pokud se přeregistrace nemohou zúčastnit obě smluvní strany, je možné, aby změnu vlastníka provedla pouze jedna ze stran, k tomu však bude potřebovat plnou moc s úředně ověřeným podpisem druhé strany.

Pokud nedojde k přepisu vozidla na registru v uvedené lhůtě, je možné podat žádost o zápis změny vlastníka i bez součinnosti druhé strany, a to dle § 8a zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Zde je však důležité upozornit na to, že v praxi pro vás bude poměrně obtížné bez spolupráce druhé strany docílit přepisu vozidla, pokud již k vozidlu nebudete mít veškerou potřebnou dokumentaci (zejména protokol o evidenční kontrole).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2020 01:46, před 4 lety

Vážená paní Princová,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z oddělení dokladů. Prosím co přesně myslíte "kopií zmocnění oprávněné osoby"?
Děkuji za upřesnění, s pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2020 23:45, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2020 16:06, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.