Společnost


Superdiskont, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4413Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2014, před 10 lety

Zdeněk Bartoň

Znění stížnosti

V březnu jsem zakoupil příbory Fiskars za 1600 Kč s tím že jsou určené do myčky což udává výrobce. Po pár měsících cca 4ks příborů jsou rezavé což nás překvapilo u této značky a hodnoty příborů.Reklamoval jsem je ale reklamace neuznána.Prý je to tak kvalitní nerez že je toto normální, že je rez v myčce(ta je uplně nová a dělá to i v jiných pouze na těch pár kusech),pak že je to špatnou údržbou(tvrdá voda,špatný prostředek na mytí atd.) Mám nerez hrnce,jiné příbory Tescoma, obyčejné noname a problém nikde není. Vyřízení a zamítnutí reklamace se nám nelíbí ale nevíme co dál.Příbory za takovou cenu rezavé dávat na stůl nemohu :( Chtěl bych se obrátin na vás o pomoc s vyřízením reklamace. Předem děkuji Bartoň


Produkt

Příbory Fiskars Functional form matné


Požadované řešení

Vrácení peněz (nedůvěra v tento výrobek)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 11:10, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že se zboží má deklarované vlastnosti.
Bude-li prodávající trvat na zamítavém stanovisku, může se spotřebitel rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 14:35, před 10 lety

Společnost Superdiskont, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.