Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Po zkušenostech s firmou PPL, které jsou horší než Česká pošta, podávám stížnost na nedoručení zásilky 40851899770.
Byl jsem 9 dnů na dovolené, přišla sms že mě vezou balík, pak volal kurýr, na jinou adresu, vzdálenou 1300 metrů zásilku předat odmítl, přitom nebyla finančně zatížena. Naopak ji uložil do jakési drogerie.
Přišla jen sms, zásilka je v drogerii...
Přijedu z dovolené, jdu do drogerie, včera jsme zásilku odeslali! Nikdo mě neinformoval, že je nějaká úložní doba, do kdy mohu zásilku vyzvednout, zda si mohu doručení prodloužit či přesměrovat. I toto všechno už umí i ČP.
Operátor byl velice nepříjemný a nebyl schopen zásilku dohledat a pan Stavarič ze zákaznického centra jen papouškoval naučenou odpověď a nikdo mě nebyl schopen sdělit, proč PPL není schopno v sms pro koncového zákazníka, který není obeznámen s nějakými obchodními podmínkami, napsat, zásilku máte uloženu tam a tam, je uložena do - datum, v případě že vám výše uvedené nevyhovuje, obraťte se na telefon, e-mail, www.
Zkrátka NIC prozákaznického, máte obchodní podmínky, více nás nezajímá. No hlavně že pomáháte, ale i to děláte nepochybně jen pro pozitivní reklamu. Ja už vám budu všude dělat jenom tu špatnou !!!
40851899770
Návrat zásilky od původního odesílatele na náklady společnosti, nebo zaplacení škody 4000.- za obsah zásilky, fakturu mám.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.