Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44131Nedoručení zásilky 40851899770, dále nedostatek informací, neochota...

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2020, před 4 lety

Petr Špirk

Znění stížnosti

Po zkušenostech s firmou PPL, které jsou horší než Česká pošta, podávám stížnost na nedoručení zásilky 40851899770.
Byl jsem 9 dnů na dovolené, přišla sms že mě vezou balík, pak volal kurýr, na jinou adresu, vzdálenou 1300 metrů zásilku předat odmítl, přitom nebyla finančně zatížena. Naopak ji uložil do jakési drogerie.
Přišla jen sms, zásilka je v drogerii...
Přijedu z dovolené, jdu do drogerie, včera jsme zásilku odeslali! Nikdo mě neinformoval, že je nějaká úložní doba, do kdy mohu zásilku vyzvednout, zda si mohu doručení prodloužit či přesměrovat. I toto všechno už umí i ČP.
Operátor byl velice nepříjemný a nebyl schopen zásilku dohledat a pan Stavarič ze zákaznického centra jen papouškoval naučenou odpověď a nikdo mě nebyl schopen sdělit, proč PPL není schopno v sms pro koncového zákazníka, který není obeznámen s nějakými obchodními podmínkami, napsat, zásilku máte uloženu tam a tam, je uložena do - datum, v případě že vám výše uvedené nevyhovuje, obraťte se na telefon, e-mail, www.
Zkrátka NIC prozákaznického, máte obchodní podmínky, více nás nezajímá. No hlavně že pomáháte, ale i to děláte nepochybně jen pro pozitivní reklamu. Ja už vám budu všude dělat jenom tu špatnou !!!


Produkt

40851899770


Požadované řešení

Návrat zásilky od původního odesílatele na náklady společnosti, nebo zaplacení škody 4000.- za obsah zásilky, fakturu mám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2020 17:12, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 23:19, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.