Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#44144Vevio.cz_ Neuznana reklamace_nekomunikace s dodavatelem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2020, před 4 lety

Andrea Macková

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o vaši pomoc. Dne 10.1.2020 jsem reklamovala dodané zboží(objednávka číslo 1860519),od firmy Vevio cz, kterou přijali:
Potvrzení přijetí reklamačního formuláře -č.30753 - Podpora Vevio
Děkujeme za vyplnění reklamačního formuláře!
Rádi bychom Vám oznámili, že Vámi vyplněný reklamační formulář jsme úspěšně přijali.
Tímto Vám také oznamujeme, že od tohoto dne začíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní, viz § 19 odst. 3, § 24 odst. 7 písm. v) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, § 605 a § 607 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, Rozsudek Nejvyššího soudu 33 Cdo 3228/2009.
Reklamace standardně vyřizujeme během týdne, max. 10 prac. dní.
Informace pro Vás:
Po vyplnění formuláře již nemusíte nic dělat, vyčkejte prosím, než Vás pracovník reklamačního oddělení bude kontaktovat. Děkujeme.
Čekala jsem až do 13.4.2020...nikdo se neozval. Odepsala jsem tedy:
Dobrý den,
dnes je již 13.4.2020 a stále nebyla vyřízena moje reklamace z ledna, v zákonné lhůtě 30 dní od 10.1.2020.
Viz mail o vašem převzetí reklamace - níže.
Budu tedy nucena se obrátit na jiné instituce, které mi pomohou s vymáháním mé částky.
Prosím o kontakt na moji e-mailovou adresu, jak se míníte postavit k této dosud nevyřízené reklamaci.
Odpověď:
Dobrý den, vážený zákazníku,
děkujeme, že jste kontaktoval naší zákaznickou podporu. Vzhledem k tomu, že máme momentálně velké množství e-mailů týkající se stejných dotazů (typu - doba dodání, reklamace zboží), apod. a bohužel nejsme na toto množství schopni včas reagovat, tak jsme se rozhodli připravit na veškeré tyto opakující se dotazy speciální stránku - podpora.vevio.cz. Odpověď na Vaší otázku nyní naleznete zde https://podpora.vevio.cz/
V PŘÍPADĚ TOHO, ŽE POTŘEBUJETE IHNED ODPOVĚĎ PRACOVNÍKA, KONTAKTUJTE NÁS PROSÍM NA zakaznici@vevio.cz
V nově zřízené zákaznické podpoře na adrese podpora.vevio.cz naleznete odpověď na více než 30 nejčastějších otázek včetně našich odpovědí rozřazených do příslušných rubrik:
Doprava a doručení
Objednávky
Platby
Produkty
Reklamační a vrácení
Správa účtu
V každé této rubrice naleznete otázky i odpovědi, pokud ne - stále nás můžete kontaktovat formou velkého tlačítka v patičce stránky „KONTAKTOVAT“, kde můžete oslovit se svým dotazem přímo pracovníka podpory.
Rádi bychom Vás také chtěli informovat, že pokud čekáte na Vaše zboží, nemusíte mít o dodání Vaší zásilky žádný strach, veškeré Vaše objednávky jsou expedovány a budou doručeny dle deklarované dodací lhůty, kterou naleznete v obchodních podmínkách.
Vážíme si každého zákazníka a mrzí nás, že se nemůžeme každému ihned individuálně věnovat, ale opravdu jsme momentálně kapacitně vyčerpáni a nemůžeme odepisovat na opakující se dotazy, které naleznete na https://podpora.vevio.cz/.
Avšak pokud odpověď nenaleznete, neváhejte se na nás obrátit pomocí tlačítka KONTAKTOVAT ve výše zmíněné zákaznické podpoře pro zákazníky, kteří nenašli odpověď na jejich otázku.
Děkujeme,
Zákaznická podpora Vevio.cz
S přátelským pozdravem,
Natálie Pospíšilová
Zákaznická podpora
.................Žádná z uvedených adres a odkazů nefunguje!!
Poraďte mi prosím, jako dlouholetému odběrateli D-Testu, jak si mám počínat dále? Jedná se o nepoužitelné zboží v hodnotě mnou zaplacených 657,- Kč.
Děkuji A.M.


Produkt

Objednávka "dámské podzimní šaty". Kvalita materiálu, šití a velikost naprosto neodpovídala ceně.Jednalo se o malou košili velikosti S.


Požadované řešení

Postačilo mi uvést adresu, kam mám vadné zboží zaslat a vrátit mi peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2020 19:20, před 4 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy. V řešené věci je zřejmé, že lhůta začala běžet a marně uplynula bez toho, aby byla reklamace vyřízena.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku, zatímco mu vzniká nárok na vrácení zboží (spotřebitel tak může učinit na adresu uváděnou níže).

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu (adresa současného provozovatele e-shopu je Biskupský dvůr 1154/1, Praha, 11000; protože provozovatel webových stránek vevio.cz se v posledních měsících měnil, pouze podotýkáme, že provozovatelem je v tuto chvíli společnost, na níž směřuje tato stížnost, přičemž dříve byla provozovatelem společnost ROPETA LTD).

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 11:36, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.