Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, již několikrát se mne stalo, že cena uvedená u zboží se liší od ceny markované u pokladny. Dnes konkrétně opět v Tesco, Praha 5 Smíchov, nám. 14. října u ceny (uvedeno jako akce) klip ráměčku 20x30: cena u zboží 24,90 Kč u pokladny 36,90 Kč. Jak jsem již zmiňovala, toto není můj a i jiných vašich zákazníků první případ a je podivuhodné, že "vedení prodejny" si toto neohlídá. Dá se to hodnotit jako nezodpovědnost, ale i klamání zákazníka. Někdy si myslím, že i úmyslné. Pro vašeho zákazníka je ponižující si po každém nákupu kontrolovat účtenku, a to ve smyslu: podveli mne (nás) dnes nebo je vše v pořádku. Tímto vaším přístupem si zákazníky odrazujete, a to myslím není nejlepší cesta k prosperitě vašich prodejen.
rámeček 20 x 30 cm
Změnu ceny zboží zadat do databáze, tak aby byla zohledněna při účtování u pokladny.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účet kontrolovali ihned, aby tím předešli pozdějším reklamacím. Později by se skutečnost o chybnosti účtované částky mohla hůře prokazovat.
Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti označování zboží cenami. ČOI může prodávajícímu uložit opatření k nápravě.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.