Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4415Cenovka na zboží odlišná od markované ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2014, před 10 lety

Jitka Glaserová

Znění stížnosti

Dobrý den, již několikrát se mne stalo, že cena uvedená u zboží se liší od ceny markované u pokladny. Dnes konkrétně opět v Tesco, Praha 5 Smíchov, nám. 14. října u ceny (uvedeno jako akce) klip ráměčku 20x30: cena u zboží 24,90 Kč u pokladny 36,90 Kč. Jak jsem již zmiňovala, toto není můj a i jiných vašich zákazníků první případ a je podivuhodné, že "vedení prodejny" si toto neohlídá. Dá se to hodnotit jako nezodpovědnost, ale i klamání zákazníka. Někdy si myslím, že i úmyslné. Pro vašeho zákazníka je ponižující si po každém nákupu kontrolovat účtenku, a to ve smyslu: podveli mne (nás) dnes nebo je vše v pořádku. Tímto vaším přístupem si zákazníky odrazujete, a to myslím není nejlepší cesta k prosperitě vašich prodejen.


Produkt

rámeček 20 x 30 cm


Požadované řešení

Změnu ceny zboží zadat do databáze, tak aby byla zohledněna při účtování u pokladny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 10:38, před 10 lety

Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účet kontrolovali ihned, aby tím předešli pozdějším reklamacím. Později by se skutečnost o chybnosti účtované částky mohla hůře prokazovat.
Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti označování zboží cenami. ČOI může prodávajícímu uložit opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 14:38, před 10 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.