Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#44150Neoprávněné strhávání týdenního paušálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2020, před 4 lety

Luboš Kaprál

Znění stížnosti

Firma mobile4fun mi poslala SMS: Vítejte na mobile4fun https: //mobile4fun.mobi. Předplatne 99 Kč týden. Nikde jsem se neregistroval, žádnou smlouvu neuzavíral a jestli je to "odnož" o2, mám chuť přejít k jinému operátorovi. Tohle už je v tomto státě příliš!


Produkt

mobile4fun za 99 kč na týden


Požadované řešení

"Předplatné" okamžitě zrušit a ze strany této www mě už nadále nekontaktovat!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2020 09:15, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Ačkoliv byla spotřebitelem označena společnost O2 Czech Republic a.s., uvádíme, že většinu obdobných stížností evidujeme k subjektu Content for Mobile, který je rovněž uveden jako provozovatel v obchodních podmínkách dostupných na webu https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz/, kam je odkazováno mj. i ze stránek společnosti O2 Czech Republic a.s. (https://www.o2.cz/osobni/platba-pres-o2/mobile4fun-aktivace). Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2020 15:29, před 4 lety

Dobrý den,

ve Vašem podání neuvádíte identifikační údaj, proto bude naše odpověď obecná.

Podle popisu se jedná o služby 3.stran - bližší informace naleznete na https://www.o2.cz/osobni/platba-pres-o2. Pakliže jste si předplatné neobjednal, je zapotřebí se obrátit na poskytovatele těchto služeb. Naše společnost je pouze zprostředkovatelem.
Z naší strany lze tyto platby zablokovat, stačí nás kontaktovat na zákaznické lince O2, v prodejně O2, na O2 chatu, případně lze blokace zadat i přes samoobsluhu Moje O2.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 12:22, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2020 23:43, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.