Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Firma mobile4fun mi poslala SMS: Vítejte na mobile4fun https: //mobile4fun.mobi. Předplatne 99 Kč týden. Nikde jsem se neregistroval, žádnou smlouvu neuzavíral a jestli je to "odnož" o2, mám chuť přejít k jinému operátorovi. Tohle už je v tomto státě příliš!
mobile4fun za 99 kč na týden
"Předplatné" okamžitě zrušit a ze strany této www mě už nadále nekontaktovat!
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Ačkoliv byla spotřebitelem označena společnost O2 Czech Republic a.s., uvádíme, že většinu obdobných stížností evidujeme k subjektu Content for Mobile, který je rovněž uveden jako provozovatel v obchodních podmínkách dostupných na webu https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz/, kam je odkazováno mj. i ze stránek společnosti O2 Czech Republic a.s. (https://www.o2.cz/osobni/platba-pres-o2/mobile4fun-aktivace). Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Dobrý den,
ve Vašem podání neuvádíte identifikační údaj, proto bude naše odpověď obecná.
Podle popisu se jedná o služby 3.stran - bližší informace naleznete na https://www.o2.cz/osobni/platba-pres-o2. Pakliže jste si předplatné neobjednal, je zapotřebí se obrátit na poskytovatele těchto služeb. Naše společnost je pouze zprostředkovatelem.
Z naší strany lze tyto platby zablokovat, stačí nás kontaktovat na zákaznické lince O2, v prodejně O2, na O2 chatu, případně lze blokace zadat i přes samoobsluhu Moje O2.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.