Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsem navštívila vaší prodejnu v Mostě v ulici Višňová. Zelenina nevábná, brambo. Knedlíky prošlé několik dní 2.8 a 3.8 tak jsem to nahlásil pokladní a ona nato to není můj problém a že to mám říct někomu na krámě. To bych udělala ale jedinou prodavačka co jsem viděla na prodejně tak to byla jen pokladní. A hlídač no děs arogantní namyšlený člověk! Vím proč jsme tam přestala chodit a to jsem tam chodila každý den. A čistota na krámě taky žádná sláva. Všeobecně chcete pomoc od prodavačů tak to je obtěžujete.
Bran. Knedlíky
Na to je vedení
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitelka má možnost podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.