Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#44152Správanie zamestnancov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2020, před 4 lety

Lenka Klepáčová

Znění stížnosti

Vaši zamestnanci by nemali poúčať zákazníkov a už vôbec nie v prípade, pokiaľ ide o ich vlastnú chybu v prípade položenia prepážky za každý nákup čo je v podstate povinnosť každého zákazníka si dať prepážku za svoj vlastný nákup a nie, aby boli iní ľudia za to upozornení??!! pretože pani za pokladňou sa ponáhľa domov. Pokiaľ to neurobí každý sám za seba keďže ľahostajných a hlúpych ľudí je veľa tak to musí urobiť osoba za pokladňou a nie sa otočiť na nevinných ľudí, ale na vinných! Je mojou povinnosťou dávať pozor na druhých?! No to teda ako pardón, ale to nie!
Ide konkrétne o predajňu v Horných Počerniciach, Chvaly.

Taktiež môžem podotknúť, že počas vírusu si tam starí ľudia chodili ako chceli aj keď mali na seba vyhradený čas a nikto ich neupozornil ani sekuriťák ani predavačky a tým ohrozovali druhých čiže mladších a nie mladí ľuďia starých!! Čiže opäť ľahostajnosť a nekontrolovanie zo strany kompetentných.


Požadované řešení

Radi by sme boli, aby títo zamestnanci boli poučení o svojich chybách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 12:01, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 12:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.