Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Vaši zamestnanci by nemali poúčať zákazníkov a už vôbec nie v prípade, pokiaľ ide o ich vlastnú chybu v prípade položenia prepážky za každý nákup čo je v podstate povinnosť každého zákazníka si dať prepážku za svoj vlastný nákup a nie, aby boli iní ľudia za to upozornení??!! pretože pani za pokladňou sa ponáhľa domov. Pokiaľ to neurobí každý sám za seba keďže ľahostajných a hlúpych ľudí je veľa tak to musí urobiť osoba za pokladňou a nie sa otočiť na nevinných ľudí, ale na vinných! Je mojou povinnosťou dávať pozor na druhých?! No to teda ako pardón, ale to nie!
Ide konkrétne o predajňu v Horných Počerniciach, Chvaly.
Taktiež môžem podotknúť, že počas vírusu si tam starí ľudia chodili ako chceli aj keď mali na seba vyhradený čas a nikto ich neupozornil ani sekuriťák ani predavačky a tým ohrozovali druhých čiže mladších a nie mladí ľuďia starých!! Čiže opäť ľahostajnosť a nekontrolovanie zo strany kompetentných.
Radi by sme boli, aby títo zamestnanci boli poučení o svojich chybách.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.