Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost ENVONA s.r.o. se písemně domáhá poplatku 1900kč za administrativní náklady spojené s rušením přihlášky k výběrovému řízení pro domácnosti a firmy. Dle dodavatele byla tato přihláška uzavřena dne 18.09.2017. Nejsem si tohoto uzavření vědoma, dnes dne 04.08.2020 mi přišla na požádání údajně mou osobou podepsaná kopie přihlášky. Jsou zde 3 podpisy od údajné mé osoby, přičemž všechny jsou nečitelné a tím tedy rozporuplné. Do ENVONA jsem napsala, že chci zaslat originál dané přihlášky, který okamžitě předám na písmoznalecký posudek podpisu. O podvodných jednání této společnosti jsem obeznámena prostřednictvím internetu a tím recenzemi dané společnosti. Žádám o zrušení této přihlášky, smlouvy, plné moc... čehokoliv spojeného se spol. ENVONA bez jakékoliv sankce. Přeji si, aby měli zákaz podnikání nebo alespoň aby nemohli spolupracovat s třetí stranou ve jménu zákazníka.
Výběrové řízení dodavatelů elektřiny a/nebo plynu
Žádám o zrušení této přihlášky, smlouvy, plné moc... čehokoliv spojeného se spol. ENVONA bez jakékoliv sankce. Přeji si, aby měli zákaz podnikání nebo alespoň aby nemohli spolupracovat s třetí stranou ve jménu zákazníka.
|
Tweet |
Jestliže strana přihlášku vůbec nepodepsala, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení o právní jednání nejde, chybí-li vůle jednající osoby (jako by ani nebylo). Znalecký posudek, který vypracuje písmoznalec, může sloužit jako důkazní materiál.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.