Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.9.2014 jsme si objednali v internetovém obchodě bombazbozi.eu vysavač Electrolux ZJM 68 FD1 za 2199 Kč. Objednávka potvrzena, částka zaplacena na účet. E-mailem odpověď, že zboží bude dodáno se zpožděním a bonusem 500 Kč v hotovosti.Následovaly další dva termíny dodání,ale zboží nikde.Výmluva na chybu v jejich distribuční síti a selhani přepravní společnosti.Byla zaslána výzva k dodání zboží, nebo že budeme celou situaci řešit jinou cestou.Telefon nefunkční, na e-maily již nikdo nereaguje.Zboží do dnešního dne(23.9.2014) nedoručené!
Electrolux ZJM 68 FD1
Dodat zboží nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. V případě, že již spotřebitel stanovil dodatečnou lhůta a ta uplynula, může odstoupit od smlouvy. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz. Pro zachování důkazního postavení doporučujeme písemnou formu komunikace.
Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu stížností týkajících se této společnosti a nedodání zboží, doporučujeme spotřebitelům podání trestního oznámení. Oznámení je možné podat Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, spotřebitelé mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního.
Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.