Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před rokem jsem si u Vás zřídila satelitní TV. Kvůli nepřehlednému a nepraktickému menu mi byla nabídnuta TV vzduchem. Nyní ale po jeho aktualizaci se opět menu podobá satelitnímu. Menu je velice nepřehledné, dohledat programy a zpětné zhlédnutí trvá věčnost. Děti Tv raději ani nepouštějí, jelikož se v něm nejde orientovat. A navíc se teď vše dlouze načítá. Doufàm, že tato varianta není z vaší strany konečná a že pracujete na tom, aby se vše vrátilo a nebo se alespoň přiblížilo k původní orientaci v tv menu. Pokud ne, uvažovali bychom o přechodu k jiné společnosti.
Vrátit do původního stavu.
|
Tweet |
Pokud změna v provádění služby vede k tomu, že není možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo je možné ji využít jen částečně, a z důvodů na straně společnosti, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost s žádostí o změnu způsobu, jakým je služba poskytována, případně o přiměřenou slevu z ceny (tu však bude patrně možné vymáhat pouze v případech, kdy by bylo prodlení u načítání jednotlivých kanálů výrazné). Přehlednost "výběrových menu", a tudíž použitelnost původně zakoupené služby, se řídí hlediskem tzv. průměrného spotřebitele.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.