Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#44173TV vzduchem a jeho aktualizace menu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2020, před 4 lety

Jaroslava Machová

Znění stížnosti

Dobrý den, před rokem jsem si u Vás zřídila satelitní TV. Kvůli nepřehlednému a nepraktickému menu mi byla nabídnuta TV vzduchem. Nyní ale po jeho aktualizaci se opět menu podobá satelitnímu. Menu je velice nepřehledné, dohledat programy a zpětné zhlédnutí trvá věčnost. Děti Tv raději ani nepouštějí, jelikož se v něm nejde orientovat. A navíc se teď vše dlouze načítá. Doufàm, že tato varianta není z vaší strany konečná a že pracujete na tom, aby se vše vrátilo a nebo se alespoň přiblížilo k původní orientaci v tv menu. Pokud ne, uvažovali bychom o přechodu k jiné společnosti.


Požadované řešení

Vrátit do původního stavu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 17:17, před 4 lety

Pokud změna v provádění služby vede k tomu, že není možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo je možné ji využít jen částečně, a z důvodů na straně společnosti, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost s žádostí o změnu způsobu, jakým je služba poskytována, případně o přiměřenou slevu z ceny (tu však bude patrně možné vymáhat pouze v případech, kdy by bylo prodlení u načítání jednotlivých kanálů výrazné). Přehlednost "výběrových menu", a tudíž použitelnost původně zakoupené služby, se řídí hlediskem tzv. průměrného spotřebitele.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.