Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#44175Odstúpenie a vypovedanie zmluvy s členstvom

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2020, před 4 lety

Michaela Siváková

Znění stížnosti

Dobrý deň,

Nakoľko som si dlho hľadala partnera a bola naivná taktiež som naletela tejto podvodnej firme. Bohužiaľ neodpovedali mi ani na jeden z 5 emailov kde dookola žiadam o odstúpenie od zmluvy keďže som v zákonnej lehote 14 dni lebo registrácia bola uskutočnená 2.8.2020 a dnes 4.8.2020 im boli poslané žiadosti emailom podľa ich podmienok.V prílohe je žiadosť a odstúpenie s výpoveďou za každým. Samozrejme už posielam aj poštu kde je vyplnený formulár na odstúpenie i žiadosť o vypovedaní členstva, zrušenie profilu a vrátenie platieb celkovo 119€. Prosím ako mám ďalej postupovať keď vôbec nereagujú.


Produkt

Prišiel mi len tiket [Ticket#2020080410038801] RE: Platba - odstúpenie [...] Od ostatných nič


Požadované řešení

Odstúpenie od zmluvy, vypovedanie prémiového členstva, celkové zrušenie profilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2020 17:22, před 4 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 16:06, před 4 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se jí případ podařilo vyřešit. Stížnost na ni proto přeřazujeme, aby mohla věc uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.8.2020 16:43, před 4 lety


Michaela Siváková

Hodnocení:

Komentář: Stálo to veľa úsilia keďže komunikácia s nimi bola neľahká ale moje odstúpenie, vypovedanie zmluvy ako aj vrátenie platby bolo splnené.