Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Na začátek úplně nechápu název firmy protože v názvu mají '' professional '' ale jejich práce s tímto slovem nemá nic společného. Už po několikáté byl problém s doručením balíku.
Osobně bych si tuto společnost nikdy nevybrala, ale bohužel na eshopu nebyla na výběr jiná kurýrní společnost a tak jsem na výběr moc neměla.
Za prvé mi nepřišla ani SMS ani email o tom, že zásilka bude doručena. Za druhé, pokud mě kurýr doma '' nenašel '' přesto, že jsem doma byla , nikdo mně nekontaktoval, že by se mi snažil balík doručit. Balíček byl umístěn v nejbližším parcel shopu, ale samozřejmě ani o tom mě nikdo neinformoval a nakonec když jsem si balík sama vypátrala, neměla jsem ani potřebný PIN aby mi balík mohl být vydán.
Další věc je pokud se chcete s kurýrem nějakým způsobem spojit není to možné. Jediná možnost je zavolat na číslo na stránce, počkat až se robot vykecá a přesměruje vás to na nějakou paní, ktera nemá ani ponětí jak zařídit to, co potřebujete takže tam vlastně telefonujete úplně zbytečně.
PPL je společnost, která lidem NE usnadňuje dostat svou objednávku, ale právě naopak, snaží se to zákazníkovi co možná nejvíce ztížit!! Doporučuju firme PPL vzít si příklad ze společnosti DHL nebo DPD!!
Ve výsledku jsem se balíku dočkala, ale paní v parcel shopu mi řekla, že nejsem prvni ani poslední, co má takové problémy při doručení službou PPL, takže PPL by se rozhodně mělo zamyslet nad způsobem své práce.
40142771995
Tuhle stížnost nepíšu kvůli kompenzaci, ale píšu to pro lidi, kteří přemýšlejí nad využitím služeb PPL a také to píšu pro firmu PPL, snad si z tohoto něco vezmou k srdci a pokusíte se o nápravu.
Řešením by bylo kdyby se společnost zamyslela nad funkčností firmy a změnila přístup k vyřizování zásilek a tak předešla negativním recenzím, jelikož je jich tady docela hodně.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Máme za to, že spotřebitel může po společnosti žádat i náklady spojené s dopravou do tzv. parcelshopu. Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí nejméně u osobních silničních motorových vozidel 4,20 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 358/2019 Sb.). Upozorňujeme však, že dle § 1925 občanského zákoníku platí, že čeho lze dosáhnout uplatněním práva z vadného plnění (tj. v reklamačním řízení), toho se nelze domáhat z jiného právního důvodu (tj. např. z titulu náhrady škody).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.