Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44190Autobus k vlaku přijíždí až po odjezdu vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2020, před 4 lety

Ivana Kuchyňková

Znění stížnosti

Spojení Chlum u Třeboně x Nová ves nad Lužnicí.
Každý den využívám spoj s odjezdem ve 4:55 z Chlumu u Třeboně a následně přestup v Majdaleně na osobní vlak s odjezdem v 5:04. Po změně jízdního řádu, došlo k situaci, že tento vlak nestíhám, protože autobus přijíždí do Majdaleny v 5:05, tedy po odjezdu vlaku.

Nechápu, jak autobus k vlaku může přijet až po odjezdu vlaku a žádám o nápravu v jízdním řádu.


Požadované řešení

Posunutí odjezdu vlaku o pár minut.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 16:32, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.