Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Spojení Chlum u Třeboně x Nová ves nad Lužnicí.
Každý den využívám spoj s odjezdem ve 4:55 z Chlumu u Třeboně a následně přestup v Majdaleně na osobní vlak s odjezdem v 5:04. Po změně jízdního řádu, došlo k situaci, že tento vlak nestíhám, protože autobus přijíždí do Majdaleny v 5:05, tedy po odjezdu vlaku.
Nechápu, jak autobus k vlaku může přijet až po odjezdu vlaku a žádám o nápravu v jízdním řádu.
Posunutí odjezdu vlaku o pár minut.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.