Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44193Autonehoda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2020, před 4 lety

Petr Plachý

Znění stížnosti

Dobrý den při parkování jsem bouchl do jiého vozidla na parkovišti. Přivolaná policie sepsala protokol o dopravní nehodě a vše nafotila. Vše jsem nahlasil na pojistovnu Kooperativa, mám u ní havarijní pojištění se spoluučastí. Po prošetření pojištovnou mi byla zaslána směšná částka 6321kč + mám 5000kč spoluučast celková částka na opravu je tedy 11321kč. Na vozidle mám poškozené levé zadní světlo, BLATNÍK KPL Z L na vyklepání a lakování,Z-NÁRAZNÍK na lakování,OCHR-LIŠ L Z-NÁRAZN na lakování. Po konzultaci se servisem kde chci svůj vůz opravit mi bylo řečeno že jen lakování bude stát cca 6000kč a to se nebavíme o výměně světla a vyklepání zadního nárazníku.


Produkt

Havarijní pojištění


Požadované řešení

Požadoval bych navýšení vyplacené částky na opravu mého vozu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 09:53, před 4 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění výsledku pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění poskytnuto jen v určité výši. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.