Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsme s manželkou v důchodu a protože jsem velmi často mimo, navšťívili jsme cca před 14-ti dny pobočku České pošty v BRNĚ-OC Olympia. Předložili jsme oba Občanské průkazy a požádali o zplnomocněni manželky k přebírání mého důchodu. Paní zkontrolovala naší totožnost a vystavila kartu sloužící k přebírání mého důchodu s platností na jeden rok ? Tento 5-ti minutový úkon náš stál cca 250,- Kč. Dnes 6.8.2020 byla manželka na poště vr shora uvedené pobočce a bylo jí sděleno, že na tzv. vybírají kartě nemá uvedeno, že je manželka a proto si musí vystavit kartu novou !!!!?????? Já jsem mimo-to by znamenalo -musím přijet, znovu na poštu a znovu platit poplatek, přičemž pochybení je jednoznačně na straně pracovnice, respektive ČP.
PRÉDPOKLÁDÁN PROSÍM, ŽE MI DÁTE V KRÁTKÉ DOBĚ ŘEŠENÍ TOHOTO HLAVOLAMU.
Děkuji JUDr. Albert Zalibor
Služby ČP
Blesková náprava-potřebuji důchod !
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti vyplývá, že spotřebitelem uhrazená služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě. Proto je vhodné tuto službu reklamovat, nevhodnější patrně bude vznést nárok na bezplatné odstranění vady - tedy na bezplatné vydání nové karty sloužící k přebírání důchodu, která již bude mít všechny obsahové i formální náležitosti.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.