Společnost


LERAS Trade a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4420Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2014, před 10 lety

Josef vocetka

Znění stížnosti

Lákavé ceny - objednal jsem malou lednici s mrazákem ,cena byla dobrá 5 919,- ,
vždy platím zboží až po předání,te´d jsem udělal vyjímku a byl jsem vytrestán.Telefon nikdo nezvedá,na emaily také žádná reakce.
Asi budu nucen podat tresní oznámení pro podvod.


Produkt

Zanussi ZUA12420SA


Požadované řešení

dodat zboží nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 09:58, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz. Byla-li kupní cena uhrazena kartou a prodávající po odstoupení peníze nevrátí, může se spotřebitel obrátit na svou banku a požádat o tzv. charge-back (zpětnou platbu) - http://www.dtest.cz/clanek-3517/dtest-a-esc-zpetna-platba-pomaha-resit-potize-pri-online-nakupech. V takovém případě je nutné doložit doklady prokazující objednávku, odstoupení apod. Pro zachování důkazního postavení doporučujeme písemnou formu komunikace.

Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu stížností týkajících se této společnosti a nedodání zboží, doporučujeme spotřebitelům podání trestního oznámení. Oznámení je možné podat Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, spotřebitelé mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 16:17, před 10 lety

Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.