Společnost


Marketing 23 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44201pokuta 10 000.- Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2020, před 4 lety

Mirka Pavlíčková

Znění stížnosti

Nebudu dlouze vypisovat důvody proč neuznávám vystavení pokuty 10 000.-KČ. Dne 17.6.2020 jsem se obrátila se stížností na ČOI a dne 28.7.2020 na ERÚ. Vzhledem k tomu, že uvedené instituce s Vámi jednali, obsah mé stížnosti je Vám znám. ČOI u mne č.j.85669-jako správní orgán není oprávněna řešit soukromé smluvní vztahy.ERÚ u mne č.j.06930 - jejich vyjádření - co se týká smlouvy se společností LAMA - ta dle jejich vyjádření byla stornována na požadavek České srovnávací. Jaký je tedy důvod vystavení sankce. Navíc podotýkám že smlouvu lze vypovědět "od podpisu až do 15. dne po zahájení dodávek." LAMA energy mi energie nikdy nedodávala. Z těchto důvodů Vás žádám o ukončení celé této záležitosti a zrušení pokuty domluvou, bez soudního řízení.

Pavlíčková Mirka


Požadované řešení

jak jsem výše uvedla, žádám o ukončení celé této záležitosti a zrušení pokuty domluvou bez soudního řízení, což mi bylo doporučeno ERÚ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 16:16, před 4 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli, přičemž funguje na principu zprostředkování mimosoudního řešení. Tzn., že pokud chce spotřebitel oslovit přímo společnost, což z obsahu stížnosti vyplývá, je vhodnější obrátit se přímo na společnost, nikoliv ji oslovovat prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Tato služba totiž funguje na principu dobrovolnosti a nemůžeme tak zaručit, že tuto stížnost vezme druhá strana (podnikatel) vůbec na vědomí a že se o ni dozví.

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka neuvedla k případů v podstatě žádné další informace, ze kterých by bylo možno alespoň předpokládat skutkový stav, pouze v obecnosti dodáváme, že ohledně smluvní pokuty za nedodržení povinností je naprosto klíčové, kde byla ve smlouvě obsažena. Dle nálezu Ústavního soudu, sp. zn. I. ÚS 3512/11, platí, že v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné.

Dle § 11a odst. 3 energetického zákona platí, že uzavře-li spotřebitel smlouvu o dodávkách elektřiny nebo plynu, může ji navíc vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek bez jakýchkoliv sankcí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 22:29, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.