Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 22.9. 2014 v odpoleních hodinách v nákupním centru OC Forum Usti nad Labem jsem nakupovala a na kase č. 2 bylo přede mnou více jak 5 zákazníku. ŽADALa jsem slevový kupon a byla jsem odeslána na kasu č. 4 že mi ho vyplatí. Kde mi bylo zděleno paní pokladní, která mela zakryty štítek se jmnénem, že mi ho nevyplati, že nemá čas. Zadala sem ji o jeji jmeno tak mi odpovedela ať si zavolam o vedouci. Od jejjí klegyne jsem se dozvěděla, že to byla hlavní pokladni teto směny. Touto cestou si stežuji na přistup vaši zaměstnankyne k zákaznovi a žádam o vysvětleni proc se takto zachovala
chtela bych aby prodavačka vči akaznkovi nebyla nepřijemna. Zakaznik nemuže za to že nema 5 lidi na kase a že maji na sebu ceduli Nečekejte ve fronte!!
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje výhodnější podmínky nákupu po splnění uvedených skutečností, měla by je zákazníkovi poskytnout. V opačném případě by se mohlo jednat o nekalou praktiku. Nekalou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. V tomto případě hrál roli spíše lidský faktor, který není přímo upraven právem. Vzhledem k požadovánemu řešení, které není právním nárokem, stížnost uzavíráme.