Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Reklamuji nesprávně účtzovanou cenu zboží dle akčního letáku s platností 5.8.-.11.8.2020
v prodejne Blansko jsem dne 6.8. 2020 zakoupil. Doma při kontrole prodejky (FIK f368393e-d94d-47a9-ba07-a37b9b4379cc-04)jsem zjistil následující nesrovnalosti
1) Točený špekáčkový salám pikantní 1,467 kg za akční cenu 109 Kč/kg. byl na prodejce účtován cenu 149,Kč/kg, celkem 218,58 Kč - tj. nyvýšení o 58,68 Kč
2)Anglická slanina 0,211 kg za akční cenu 139 Kč/kg. byla na prodejce účtována za cenu 199,Kč/kg, celkem 41,99 Kč tj. rozdíl 12,65 Kč
Při srovnání prodejky se skutečnou cenou, která byla uvedene u předmětného zboží a korespondovala s Vaším akčním letákem, byla cena neprávnněně navýšena o 71,33 Kč
Vrácení neoprávněně účtované částky libovolnou formou
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: