Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#44214CHYBNĚ ÚČTOVANÁ CENA ZBOŽÍ

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2020, před 4 lety

Milan Motyčka

Znění stížnosti

Reklamuji nesprávně účtzovanou cenu zboží dle akčního letáku s platností 5.8.-.11.8.2020
v prodejne Blansko jsem dne 6.8. 2020 zakoupil. Doma při kontrole prodejky (FIK f368393e-d94d-47a9-ba07-a37b9b4379cc-04)jsem zjistil následující nesrovnalosti

1) Točený špekáčkový salám pikantní 1,467 kg za akční cenu 109 Kč/kg. byl na prodejce účtován cenu 149,Kč/kg, celkem 218,58 Kč - tj. nyvýšení o 58,68 Kč

2)Anglická slanina 0,211 kg za akční cenu 139 Kč/kg. byla na prodejce účtována za cenu 199,Kč/kg, celkem 41,99 Kč tj. rozdíl 12,65 Kč

Při srovnání prodejky se skutečnou cenou, která byla uvedene u předmětného zboží a korespondovala s Vaším akčním letákem, byla cena neprávnněně navýšena o 71,33 Kč


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně účtované částky libovolnou formou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2020 16:17, před 4 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2020 16:45, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 12:33, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.9.2020 18:56, před 4 lety


Milan Motyčka

Hodnocení: