Společnost


MAXI-TIP a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44218Maxitip

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2020, před 4 lety

Jakub Štůsek

Znění stížnosti

Maxitip neodpovidá na emaily, vubec nekomunikuje se zakazníky.Osiobně jsem jim psal asi tak 20 emailu - bez odezvy. Nevyplácí výhry.Čekám na výplatu už měsíc a půl!!!


Produkt

Maxitip nevyplácí


Požadované řešení

jelikož nemají ani telefoní číslo, tak člověk neví jak se s nimi spojit, když na emaily neodpovidají.
Potřeboval bych poradit, jak z této sázkové kanceláře dostat to co mi dluží.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 16:07, před 4 lety

Společnost je při plnění svých povinností ze smlouvy povinna respektovat obecně závazné právní předpisy, smlouvu a obchodní podmínky k této smlouvě platně přiložené. V obchodních podmínkách společnosti se v čl. 1 odst. 3 uvádí, že pravidla, kterými se řídí hry provozované MAXI-TIP a.s., stanoví Herní plán. Herní plán řeší nárok na výhru a její výplatu ve svém čl. 10. Výplata výhry probíhá v hotovosti, případně převodem na specifikovaný bankovní účet dle písemného pokynu výherce.

Obchodní podmínky (dostupné z: https://www.maxitip.cz/userdata/files/informace/obchodni-podminky-2020.pdf) řeší výplatu z herního konta v čl. 9. Dle čl. 9 odst. 1 obchodních podmínek platí, že sázející má právo požádat o výplatu volných peněžních prostředků z herního konta. Sázejícím zadaný výběr peněžních prostředků z herního konta bude zaslán na bankovní účet sázejícího, který má sázející veden jako aktivní platební metodu. Pokud uvedené číslo bankovního účtu nebude existovat, MAXI-TIP zašle peněžní prostředky sázejícímu poštovní poukázkou.

Dle čl. 9 odst. 2 obchodních podmínek společnosti platí, že MAXI-TIP zašle peněžní prostředky vybrané sázejícím z herního konta bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 11 pracovních dnů ode dne následujícího po dni, kdy byl výběr peněžních prostředků zadán.

Zkombinujeme-li čl. 9 odst. 2 s čl. 9 odst. 3 bod 1. obchodních podmínek, vyjde nám, že (dle odst. 3 bod 1) peněžní prostředky ve výši do 100 000,- Kč mají být vyplaceny zpravidla do 10 pracovních dnů ode dne následujícího po dni, kdy byl výběr zadán, avšak (dle odst. 2) vždy nejpozději do 11 dnů. Hranicí, která bude pro spotřebitele určující je tedy 11 dnů.

Podle našeho názoru protichůdné je vůči čl. 9 odst. 2 ustanovení obsažené v čl. 9 odst. 3 bod 4., protože prvně jmenované ustanovení stanoví lhůtu 11 dnů, zatímco druhé ustanovení stanoví lhůtu až 60 dnů. Dle ustanovení § 1812 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník platí, že lze-li obsah smlouvy vyložit různým způsobem, použije se výklad pro spotřebitele nejpříznivější. To v řešené věci znamená, že se použije ustanovení obchodních podmínek, jež jsou nedílnou součástí smlouvy, které je pro spotřebitele nejpříznivější, tzn. čl. 9 odst. 2 v kombinaci s čl. 9 odst. 3 bod 1. Platná lhůta je tedy 11 dnů.

(Z obchodních podmínek je navíc patrné, že muselo dojít k jejich jednostranné změně. Protože nemáme dostatečné informace ohledně toho, jak k této změně došlo, pouze obecně konstatujeme, že k jednostranné změně může dojít pouze za předpokladu, že jsou naplněny kritéria obsažená v § 1752 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.)

Ačkoliv se domníváme, že čl. 9 odst. 3 bod 4. se na daný vztah vůbec nepoužije, vyjádříme se pro případ, že by došlo k opačné interpretaci, alespoň obecně k jeho znění. To považujeme za nedostatečné. Vymezení doby v čl. 9 odst. 3 bod 4. slovy "corona krize" je nejasné a umožňuje několik výkladů. Dle ustanovení § 557 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že připouští-li použitý výraz různý výklad, vyloží se v pochybnostech k tíži toho, kdo výrazu použil jako první. Máme tedy za to, že slovní spojení "corona krize" by se mělo vyložit ve prospěch spotřebitele tak, že je možné ho zaměnit s nouzovým stavem, který byl vyhlášen kvůli šíření nemoci COVID-19. Nouzový stav byl ke dni publikace tohoto vyjádření již zrušen.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevyplatí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovených lhůtách, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)]. Adresa sídla společnosti je Jeremiášova 947/16, Praha, 15 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 17:59, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.