Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
někdy kolem 25.7.2020 jsem si byl ve vaší pobočce v Táboře na Tř.9 května vyměnit sklo na mém mobilním telefonu.Slečna která v udaný den pracovala mi nabidla službu Televize O2 na vyzkoušení bez jakýchkoliv závazků.Zdůraznil jsem že nechci žádnou smlouvu,protože jsme ji již jednou na vyzkoušení měli.
řekl jsem že nemám sebou brýle,a že bych si ji stejně nemohl prostudovat.Ujistila mne že se o smlouvu nejedná,že jen musím podepsat aktivační protokol.Po příjezdu domů jsem zjistil že mi podstrčila k podpisu smlouvu na TV O2.Ihned jsem nežádanou smlouvu vypověděl na e-mailovou adresu
kterou mi na vyžádání napsala rukou do smlouvy.Žádnou odpověd jsem neobdržel,a proto jsem považoval věc za vyřízenou. Nic méně k mému rozčarování mi přišla platba za internet již navýšená o poplatek za televizi,kterou jsem ani nechtěl a ani nevyzkoušel protože jsem nic k tomu neobdržel.Proti takovým podvodným praktikám se důrazně ohrazuji, a žádám o stornování poplatku ! V případě že mi nebude vyhověno, budu se bránit Právní cestou!
S pozdravem Radek Martinec
Nekalá praktika v souvislosti se zřízením smlouvy na O2 TV
Ztorno poplatku za podstrčenou smlouvu
|
Tweet |
Jestliže strana podepisující smlouvu vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Rovněž je na místě uvažovat o tom, zda popsaným jednáním nedošlo k naplnění skutkové podstaty nekalé obchodní praktiky, jež je rozvedena v ustanovení § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dle tohoto ustanovení platí, že obchodní praktika je nekalá, je-li v rozporu s požadavky odborné péče a podstatně narušuje nebo je způsobilá podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele, kterému je určena, nebo který je jejímu působení vystaven, ve vztahu k výrobku nebo službě.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice mě mrzí Vaše negativní zkušenost s návštěvou O2 prodejny. Doplňte nám prosím číslo internetu nebo O2 TV (údaj dostupný ve vyúčtování nebo samoobsluze Moje O2) zde do neveřejné částí nebo na e-mail info@o2guru.cz včetně odkazu na tento dTest. Rádi situaci prověříme, jakmile budete znát bližší informace.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
omlouvám se za pozdní reakci,byl jsem mimo ČR a bez přístupu k internetu. Číslo mého zákaznického účtu je 0100282632, mam internet Optimal 8000929662.
s pozdravem R.Martinec
Děkuji za doplnění. V systému již máme založenou reklamaci, která bude přednostně vyřízení. Prosím o strpení a v dohledné době můžete očekávat zaslání vyjádření o dořešení písemně.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
děkuji za odpověď,
s pozdravem R.Martinec
V systému vidím, že zadaná reklamace byla již uznána. O výsledku jsme Vás informovali i telefonicky. Věřím, že se podařilo situaci vysvětlit a hlavně vyúčtování narovnat. V případě jakýchkoli dalších otázek stačí napsat na e-mail info@o2guru.cz.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.