Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Společnost O2 nám zaslala zařízení O2 smart box i když v telefonickém hovoru žena jasně říkala, že jej nechceme, že už jeden máme. Převzato od společnosti PPL. Na což jsme společnost O2 kontaktovali a tam nám sdělili, že musíme smart box vrátit buď na prodejnu, nebo POŠTOU,že jinak bude zboží nauctovano. Nemáme čas a ani náladu nic posílat, nebo někam chodit.
O2 smart box
Nechť si pošlou kurýra, nebo nějakého pikolíka co si smart box převezme. Je nachystaný v origo a neporušeném balení.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Hezký den,
ráda průběh hovoru prověřím, abychom mohli nastavit další postup, požádám o doplnění čísla služby, ke které vám byl O2 Smart box zaslán a také telefonní číslo, prostřednictvím kterého vaše paní objednávku řešila.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Vážená "guru",
nemusíte nic prověřovat, už se tak stalo(viz. příloha). Nic jiného nechceme, jen aby jste si pro to někoho poslali. Znovu důrazně opakuji, nic nikam vozit a posílat nebudu a ani se nám to nepokoušejte účtovat. 2001523330 zákaznický účet. Voláno bylo s čísla končící 188.
S pozdravem šaman Miroslav Leitl
Hezký den,
děkuji za doplnění, hovor, ve kterém byla objednávka zřízení O2 Internetu řešena, jsem poslouchala, také se operátorka doptávala na to, zda modem, který jste si vybrali je O2 Smart box, vaše paní se pak ještě během hovoru doptávala nejspíše vás, jelikož zmiňovala, že si to ještě upřesní s přítelem, a v hovoru zaznělo, že si přejete O2 Smart box, na základě toho pak byl odeslán, v tomto směru tak z naši strany nedošlo k pochybení. Jestliže jste si to nakonec rozmysleli, stačilo balíček nepřebírat, vrátil by se zpět k nám.
Pokud modem skutečně nevyužijete, pak pro vás nemám jiné doporučení, než jej vrátit na kterékoliv naši prodejně.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
To jste si asi poslechli předchozí hovory. Tam to zaznělo, tak jak tvrdíte. Smart box nám přišel a používáme ho, to ano. Jenže vy jste nám zaslali ještě druhý smart box. O ten se jedná. Tudíž máme doma 2 smart boxy. Udělejte si v tom pořádek. Žádný druhý smart box jsme nechtěli. Tato stížnost nevyžádaného smart boxu se týká hovoru ze 4.8.2020 v 10:04
Hezký den,
děkuji za upřesnění a na základě těchto informací s vámi skutečně musím souhlasit, jelikož v hovoru ze dne 4.8.2020 byl O2 Smart box skutečně odmítnutý. Jelikož k vám nemám možnost poslat člověka, který by od vás modem vyzvedl, poprosila bych vás o vrácení na kterékoliv naši prodejně, poté bychom se domluvili na formě kompenzace např. v podobě balíčku Kino na další měsíc zdarma.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Znovu opakuji, nic nikam vozit nehodláme a ani posílat. Nějak si to zařiďte. Tímto bych vše ukončil.
Hezký den,
vše jsem dále řešila s našimi specialisty a i přestože nejde o standardní postup, zajistili jsme svoz doručeného balíčku, dle informací od kolegů je již termín odvozu domluven s paní majitelkou.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení: