Společnost


LERAS Trade a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4423Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2014, před 10 lety

Barbora Bobovská

Znění stížnosti

U firmy www.bombazbozi.eu jsme si s maminkou objednali sušičku prádla, abychom obě ušetřily čas. Jelikož je maminka již starší a já samoživitelka se třemi dětmi, opravdu jsme se na objednané zboží velmi těšily. Teprve po zaplacení zboží, kdy uplynula již delší doba jsem začala pátrat, kde je problém. Telefon je nedostupný, na mail nikdo nereaguje a dnes jsem objevila tuto stránku s podobně podvedenými lidmi. Je mi do breku. Obracím každou korunu, aby se kluci měli dobře a teď naletím takovým neřádům. Asi opravdu v životě nebudu mít ani kapičku štěstí.


Produkt

AEG T75470IH1CS


Požadované řešení

Pokud nedostaneme vráceny peníze do tří dnů, obrátím se na svého přítele R. H. M., který je velice schopným právníkem žijícím v Praze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 10:02, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz. Pro zachování důkazního postavení doporučujeme písemnou formu komunikace.

Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu stížností týkajících se této společnosti a nedodání zboží, doporučujeme spotřebitelům podání trestního oznámení. Oznámení je možné podat Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, spotřebitelé mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 16:10, před 10 lety

Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.