Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U firmy www.bombazbozi.eu jsme si s maminkou objednali sušičku prádla, abychom obě ušetřily čas. Jelikož je maminka již starší a já samoživitelka se třemi dětmi, opravdu jsme se na objednané zboží velmi těšily. Teprve po zaplacení zboží, kdy uplynula již delší doba jsem začala pátrat, kde je problém. Telefon je nedostupný, na mail nikdo nereaguje a dnes jsem objevila tuto stránku s podobně podvedenými lidmi. Je mi do breku. Obracím každou korunu, aby se kluci měli dobře a teď naletím takovým neřádům. Asi opravdu v životě nebudu mít ani kapičku štěstí.
AEG T75470IH1CS
Pokud nedostaneme vráceny peníze do tří dnů, obrátím se na svého přítele R. H. M., který je velice schopným právníkem žijícím v Praze.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz. Pro zachování důkazního postavení doporučujeme písemnou formu komunikace.
Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu stížností týkajících se této společnosti a nedodání zboží, doporučujeme spotřebitelům podání trestního oznámení. Oznámení je možné podat Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, spotřebitelé mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního.
Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.