Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obracím se na Vás s požadavkem o řešení mého problému. V listopadu
minulého roku jsem si od czc.cz koupil dotykový notebook ASUS T100 s W8. Používal jsem ho na kancelářské aplikace a internet. Bohužel po půl roce mě prasknul display. Podal jsem tedy u prodejce reklamaci s tím, že za 14 dní mě přišlo oznámení o neuznání reklamace z důvodu mechanického poškození. Obrátil jsem se tedy na soudního znalce, který mne vypracoval posudek v hodnotě 1800Kč. Na zákaznické lince mne bylo sděleno, že případné vyjádření soudního znalce, po uznání reklamace, mne bude oplaceno. Za dalších 14 dní mne byl doručen opravený notebook, ale
dobropis v ceně 1800Kč nikoliv. Marně kontaktuji prodejce, který vždy slíbí, ale nic se zatím nestalo.
U czc.cz již nakupuji mnoho let a vždy jsem byl s vámi spokojen. Věřím, že i toto se vyřeší.
ASUS Transformer Book T100TA
vrácení částky 1800Kč za posudek soudního znalce
|
Tweet |
Pokud byla reklamace uznána až na základě znaleckého posudku, který si spotřebitel nechal vypracovat, aby mohl rozporovat první zamítnutou reklamci, jedná se dle § 598 zák.č 40/1964 Sb., občanský zákoník, o náklad nutný k uplatnění reklamace.
Dobrý den pane Fleischhans,
dobropis na platbu za soudního znalce vystaví kolega do konce týdne.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za pomoc při řešení reklamace. Neočekával jsem od dodavatele takové složitosti a zbytečné komplikace. Nedělá to dobrou reklamu a příště zvážím zde další nákup. Konkurence je přeci veliká...