Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4424Nedořešená reklamace ASUS T100

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2014, před 10 lety

Richard Fleischhans

Znění stížnosti

Obracím se na Vás s požadavkem o řešení mého problému. V listopadu
minulého roku jsem si od czc.cz koupil dotykový notebook ASUS T100 s W8. Používal jsem ho na kancelářské aplikace a internet. Bohužel po půl roce mě prasknul display. Podal jsem tedy u prodejce reklamaci s tím, že za 14 dní mě přišlo oznámení o neuznání reklamace z důvodu mechanického poškození. Obrátil jsem se tedy na soudního znalce, který mne vypracoval posudek v hodnotě 1800Kč. Na zákaznické lince mne bylo sděleno, že případné vyjádření soudního znalce, po uznání reklamace, mne bude oplaceno. Za dalších 14 dní mne byl doručen opravený notebook, ale
dobropis v ceně 1800Kč nikoliv. Marně kontaktuji prodejce, který vždy slíbí, ale nic se zatím nestalo.
U czc.cz již nakupuji mnoho let a vždy jsem byl s vámi spokojen. Věřím, že i toto se vyřeší.


Produkt

ASUS Transformer Book T100TA


Požadované řešení

vrácení částky 1800Kč za posudek soudního znalce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 10:07, před 10 lety

Pokud byla reklamace uznána až na základě znaleckého posudku, který si spotřebitel nechal vypracovat, aby mohl rozporovat první zamítnutou reklamci, jedná se dle § 598 zák.č 40/1964 Sb., občanský zákoník, o náklad nutný k uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2014 11:32, před 10 lety

Dobrý den pane Fleischhans,

dobropis na platbu za soudního znalce vystaví kolega do konce týdne.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.10.2014 11:32, před 10 lety


Richard Fleischhans

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu za pomoc při řešení reklamace. Neočekával jsem od dodavatele takové složitosti a zbytečné komplikace. Nedělá to dobrou reklamu a příště zvážím zde další nákup. Konkurence je přeci veliká...