Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o pomoc a jak vidím nejsem jediná. Na začátku roku jsem se registrovala na seznamce www.academicsingles.cz s tím, že jsem si pročetla jejich všeobecné obchodní podmínky a dozvěděla jsem se z nich, že můžu využívat bezplatnou službu i placenou. Rozhodla jsem se pro bezplatnou verzi.
Při registraci si vyžádali mé platební údaje s tím, že tyto údaje budou využity pouze v případě, že si zažádám o placenou službu a budu předem upozorněna na výši platby.
Ještě v den registrace jsem změnila názor a rozhodla se, že žádnou seznamku nechci. A chtěla jsem svou registraci deaktivovat. K mému velkému údivu jsem zjistila, že deaktivace není možná, protože mám aktivováno Prémiové členství. Řekla jsem si, že došlo k nějakému omylu, protože žádné takové placené členství jsem nepotvrzovala a nechtěla. Čas běžel a já zjistila, že z mého účtu byla stažena částka 2247kč. Ihned jsem v bance zjišťovala jak je možné, že tato, mnou nepotvrzená, transakce mohla proběhnout. Sepsala jsem reklamaci a udělala patřičná opatření, aby se tato neoprávněná transakce již neopakovala. Společnost jsem vyzvala k deaktivaci mého účtu a navrácení fin. částky, kterou mi bez mého vědomí stáhly. Bohužel jsem se nesetkala s kladným vyřešením mé žádosti. Místo toho po mě chtěli výpověd prémiového členství a úhradu za jeho trvání. Psala jsem jim, že nemůžu vypovídat službu, o kterou jsem si nezažádala a že se mi nelíbí, že mě bez mého vědomí do Prémiového členství automaticky zařadili a zároveň mě neinformovali předem o možné platbě a její výši. Místo toho mi zasilají další emaily s automatickým prodloužením členství, kde po mě požadují uhrazení dlužné částky a náklady z prodlení. Nejsem ochotna uhradit cokoli co jsem si neobjednala a nebyla dostatečně a včasně informována o převedení mé bezplatné registrace na placené členství a rovněž jsem nebyla předem informována o ceně a už vůbec jsem nedala souhlas ke stažení částky 2247kč z mého konta. Se společnosti je velice špatná komunikace, na mé opakované výzvy o deaktivaci účtu reaguji výhružkou, že pokud službu neuhradím postoupí pohledávku k vymáhání. Zároveň tyto zprávy odesílají automaticky s informaci, že na ně nelze odpovědět.
Veškerou korespondenci mezi mnou a touto společností mám uloženou a ráda ji předám k náhlednutí.
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg Email: collections@be2.com, Academic Singles
Prosím Vás tedy o pomoc jak mohu postupovat a celou tuto záležitost ukončit.
Rovněž bych Vás chtěla poprosit o radu na koho se mohu obrátit, zvažuji, že pokud společnost nevrátí částku, kterou neoprávněně stáhla z mého účtu a i nadále mi bude zasílat emaily, kde mě výzývá k uhrazení dlužné částky a nevyhoví mé žádosti o deaktivaci účtu, tak kontaktuji další poškozoné a celou tuto záležitost budu směřovat k hromadné žalobě proti této společnosti.
|
Tweet |
Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti je zpoplatněno pouze tzv. prémiové členství. Pokud si spotřebitel prémiové členství nezaktivoval, získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.
Procesní institut tzv. hromadné spotřebitelské žaloby je nyní ve fázi projednávání a český právní řád ho prozatím nezná. Více také na https://www.dtest.cz/clanek-7833/hromadne-zaloby-myty-a-fakta.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, vzhledem k tomu, že si již nějakou dobu koresponduji s vámi (společností Be2)a i nadále nejsme schopni přijít k porozumnění a stále po mě očekáváte úhradu za službu, kterou jsem si neobjednala, pouze jsem uložila své platební údaje, které jste požadovali k bezplatné registraci s tím, že pokud bych následně chtěla využít placených služeb, budu dopředu informována, což se nestalo a místo toho, jste mě bez mého vědomí převedli na prémiovou službu a stáhli bez mého potvrzení částku 2247kč a nyní mi paní Hájková lživě namítá, že jsem tuto částku odsouhlasila a potvrdila. Byla bych vděčná, kdybychom korespondovali pouze přes tento portál. Znovu tedy žádám o deaktivaci účtu, okamžité zrušení zasílání emailu s informací, že jsem vůči vaši společnosti dlužníkem, protože já jsme si o prémiové členství nezažádala a žádám Vás o navrácení částky 2247kč, kterou jste si neoprávněně stáhli z mého účtu.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.