Společnost


Nidora LLC, Trolley Square Suite 20 C, Willmington, DE 19806

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#4425Vrácení peněz za přípravek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2014, před 10 lety

Ywetta Hofmanová

Znění stížnosti

v květnu 2014 jsem převzala objednaný přípravek na hubnutí a začala ho užívat.Protože se výsledky nedostavovaly chtěla jsem využít garanci na vrácení zboží a peněz do 30/60 dnů.a proto jsem do týdne na support@nidora.com žádala o vrácení přípravku/peněz. 26.5.2014.odpověděli, mi,že záležitost předávají reklamačnímu oddělení. Ti mi též napsali z chargeback@lifesisters.com,že vrácení peněz bude trvat dlouho, protože jsou z Ameriky. Odpověděla jsem, že na reklamaci trvám a je mi divné, že přípravek tu byl za 2 DNY a chtěla jsem adresu kam zbytek přípravku vrátit.Na to mi stále neodpovídali a neodpovídají,taktéž jsem jim již několikrát volala a slíbili okamžitou náhrada,ale dodnes se mi už vůbec neozvali-telefon neexistuje již a tak nevím kam se již jinam obrátit. Od té doby se neozvali, ani peníze nepřišly


Požadované řešení

ráda bych vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2014 17:09, před 10 lety

Pokud se společnost zavázala k určitému plnění ve prospěch spotřebitele za splnění stanovených podmínek, měla by svému závazku dostát. V tomto případě je problém s faktickým vymáháním práva, protože se nejedná o český subjekt. Pokud společnost nesplní dobrovolně, musela by se spotřebitelka domáha plnění soudní cestou.
Z dostupných informací, které nám spotřebitelé sdělují se lze domnívat, že se jedná o nekalou obchodní praktiku společnosti, jak přimět zákazníky, aby učinili obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinili. Dozor nad zákazem užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt však nebude moci vymáhat pokutu.
Z výše uvedených důvodů se snažíme spotřebitelé vést k tomu, aby si informace o svém smluvním parterovi zjišťovali ještě před uzavřením kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.