Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v květnu 2014 jsem převzala objednaný přípravek na hubnutí a začala ho užívat.Protože se výsledky nedostavovaly chtěla jsem využít garanci na vrácení zboží a peněz do 30/60 dnů.a proto jsem do týdne na support@nidora.com žádala o vrácení přípravku/peněz. 26.5.2014.odpověděli, mi,že záležitost předávají reklamačnímu oddělení. Ti mi též napsali z chargeback@lifesisters.com,že vrácení peněz bude trvat dlouho, protože jsou z Ameriky. Odpověděla jsem, že na reklamaci trvám a je mi divné, že přípravek tu byl za 2 DNY a chtěla jsem adresu kam zbytek přípravku vrátit.Na to mi stále neodpovídali a neodpovídají,taktéž jsem jim již několikrát volala a slíbili okamžitou náhrada,ale dodnes se mi už vůbec neozvali-telefon neexistuje již a tak nevím kam se již jinam obrátit. Od té doby se neozvali, ani peníze nepřišly
ráda bych vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud se společnost zavázala k určitému plnění ve prospěch spotřebitele za splnění stanovených podmínek, měla by svému závazku dostát. V tomto případě je problém s faktickým vymáháním práva, protože se nejedná o český subjekt. Pokud společnost nesplní dobrovolně, musela by se spotřebitelka domáha plnění soudní cestou.
Z dostupných informací, které nám spotřebitelé sdělují se lze domnívat, že se jedná o nekalou obchodní praktiku společnosti, jak přimět zákazníky, aby učinili obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinili. Dozor nad zákazem užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt však nebude moci vymáhat pokutu.
Z výše uvedených důvodů se snažíme spotřebitelé vést k tomu, aby si informace o svém smluvním parterovi zjišťovali ještě před uzavřením kupní smlouvy.