Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14. 03. 2020 jsem u této společnosti objednala zboží - roušky za 1.625,- Kč. Druhý den 15. 03. 2020 mi přišlo potvrzení objednávky. Platba byla okamžitě uhrazena online platbou přes účet.
Dne 18.03.2020 jsem emailem vznesla na pana Alta dotaz, kdy mohu očekávat zboží. Bylo mi odpovězeno, že dodání bude za 14 dní. Po 14 dne stále nic nedošlo a tak jsem panu Altovi napsala, že tedy požaduji vrátit platbu, jelikož jsem neobdržela zboží. Na to mi pan Alt odpověděl, že v pořádku, do týdne budete mít peníze na účtu. Nic nepřišlo a tak jsem opět psala email a žádala peníze zpět, bohužel bez úspěchu. Urgenci jsem provedla ještě několikrát poté.
Poslední urgence pro vrácení platby jsem učinila 18. 05.2020 a opět bez jakékoli odpovědi.
Ústní rouška - balení po 50ks, cena 30kč/ks
Požaduji vrácení peněz za nedodané zboží na účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.