Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne8.8 a následující den 9.8,jsme šli do marketu nakoupit Hanáckou vodku,která je v akci,od6.8 2020.v regálu byla jen prázdná bedna,a na dotaz,kdy bude,mi vedoucí směny odpověděla,že nestíhají rozbalit zboží.Doplnění zboží proběhlo,až10.8.Hned ráno bylo doplňováno,i s jiným,chybějícím zbožím.Je to snad vaše strategie,ukrývat zboží před zákazníkem ve skladu?Na tyto praktiky,jsem v minulosti již upozornil ,záleží snad natom,jaká je kde směna?Rovněž mě udivilo,že v rozporu,s nařízením vlády,a přes to že zde máte placenou ostrahu,vstupovali,do prostor marketu lidé,po oba dva dny,se zakrytými ůsty,ale obnaženým nosem.V tom případě,již rouška ztrácí smysl.Dokonce i takto pracovaly pracovnice za pokladnou,ale tam bych to pochopil,protože mají ještě plexi,zákazníci však viry mohou klidně roznášet dýcháním nosem.při tom je na prodejně,celkem dostatečná klimatizace!Mohl by to být zajímavý podnět,pro Krajskou hygienu,a ostraha je v daném případě,zcela na nic!
Gamrot Dalibor-Rychvald
Řešení,je pouze na Vás-občasná kontrola-upozornění na vedoucího ostrahy-nebo třeba z hyg.důvodů,uzavřít market.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Má-li spotřebitel podezření na porušování opatření přijatých v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, může se obrátit s podnětem na krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.