Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V dubnu tohoto roku se nám výrazně zhoršila kvalita internetu od o2 a tím i kvalita o2TV. Všechna zařízeni (Smart Box, Seto box) máme od O2, ne starší než 3 měsíce. Internet se často presusuje na dobu až desítek sekund, někdy i četnosti jednou cca za 5 minut. Opakovaně jsme požadovali odstranění poruchovasti, vždy někdo zavolal a položil otázky, zřejmě z nějakého check listu a bylo patrné, že moc neví, o co jde. Jednou poslali technika od Cetimu a ten nám mimo jiné řekl, že něco změnil v ústředně. Zlepšení vydrželo několik dnů, pak se vše vrátilo do původního stavu. Zajímavé je i to, že přerušování je nepravidelné, stane se, že celý večer k přerušení nedojde, což zcela vylučuje postoj O2, že závada musí být u nás domě. Tvrdí, že mají monitorovací systém a ten, že nic nehlásí, což je naprosto v rozporu se skutečností. V náš prospěch svědčí i to, že když se internet přeruší, pak nejde ani WiFi po domě i v blízkosti SmartBoxu. Nakonec vše ukončili a "vyřešili" tím, že reklamaci zamítli.
O2 internet a o2TV
Kvalitní nepřerušovaný internet a O2 TV. V žádném případě nechci smlouvu s O2 rušit, stáli nás už hodně peněz. Pokud by nebyli schopni vše napravit, pak by se asi nic jiného dělat nedalo. V případě bychom však žádali vrácení peněz, které jsem do systému O2 vložili.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
mrzí nás, že stále nedošlo k vyřešení potíží s vašimi službami.
V tuto chvíli vaší přípojku opětovně prověřují naši technici, kteří vás budou s řešením v co nejkratší době kontaktovat s řešením.
Za vzniklé komplikace se omlouváme.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Zajímavé, jak rychle o2 reaguje. Když jsem jim psal, že s uzavřením reklamece nesouhlasím z důvodu nevyřešených problémů, tak se ani neobtěžovali mně odpovědět. A to ani na druhý mail.... Věřit jim však budu, až věc opravdu vyřeší, zatím závada trvá v celém rozsahu tak, jak jsem ji popsal.
Hezký den,
na všechny emaily reaguje a to například prostřednictvím emailové schránky info@o2guru.cz .
Vaše připojení již nyní kontrolují naši specialisté, kteří vás budou pro dořešení, kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
o2 je malinko pozadu, technik mě navštívil již včera. Na závadu nepřišel, jen se s "centrálou" se dohodl, že zkusí přepnout náš internet na rychlost 85 a pak prý uvidíme.... O2 však obratem poslalo sms, že problém je vyřešen, což naprosto nechápu: Opakovaně jsem jim psal, že závady se objevují nepravidelně, zejména ve večerních hodinách a někdy se stane, že se závada neprojeví celý den.... Z těchto a dalších důvodů (vám již dříve sdělených), naprosto nechápu, že mně o2 může poslat sms, že závada je odstraněná?! Zdůrazňuji tedy, že prohlásit, že závada je odstraněna bude možno až po několika dnech! Základním prvkem jakéhokoliv systému kvality je verifikace a validace, zdá se mně, že o2 asi vůbec neví o co jde....
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby mohla na výhrady spotřebitele reagovat.
Pěkný den,
po prověření a několikáté diagnostice vaší přípojky se linka jeví v pořádku, bez jakýchkoliv výpadků.
Pokud k potížím opětovně dojde, doporučím se obrátit na přímo na naše techniky na to pomocí 800 02 02 02 volba 4 nebo www.techzona.cz/chat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Ano, po týdenním provozu mohu konstatovat, že vše běží bez problému. Avšak rad bych se vrátil ke kořenu problému. Je zřejmé, že vše vzniklo neodborným zásahem o2. V dubnu jste volali s úžasnou nabídkou na zrychlení internetu (a při té příležitosti jste nám něco prodali) a nyní se ukázalo, že tuto rychlost (100MBj/s) linka nezvládá. Jedinou "opravu", kterou Cetim provedl bylo znížení rychlosti ze 100 MBj/s na 85 Mbj/s - tedy na původní rychlost. A my, váš zákazník jsme z toho měli službu na zoufalé úrovni, která se prakticky nedala používat, a to vše trvalo 4 měsíce! A neskutečné dohadování s o2, nic příjemného! Nyní jsem opravdu zvědav, jak se k tomu o2 postaví, protože říci, že je již vše opravu a že vše běží, jak má, bylo opravdu již velmi neurvalé a utvrdilo by mne to nevalné až amatérské úrovni o2.
Pěkný den,
jsme rádi, pokud je již připojení funkční a nedisponuje výpadky.
Co se týká vaší reklamace, zde jsem vše již předal přímo k řešení našim specialistům. Ti vás budou pro dořešení kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
stala se bohužel ta věc, že služba o2 opět nefunguje - stejná závada. Spojení se přerušuje a tím vypadává i O2TV tak, že je TV nesledovatelná. Pro případ nutnosti důkazů mám vše natočeno a vyfoceno. Dnes již mám opravdu pochybnosti, zda O2 je schopno pracovat systematicky, a že vůbec je schopno závadu vyřešit - možná řešit, ale to už trvá téměř půl roku. Službu O2 rozhodně nemohu doporučit!
Miloslav Choc
Pěkný den,
portál D-Test slouží pro řešení reklamací a stížnosti, nikoliv jako portál pro nahlášení případné poruchy, jelikož reakční doba může být delší.
V případě, že máte potíže se službou je možné využít 800 184 084, 800 02 02 02 volba 4, případně www.o2.cz/chat nebo se na nás obrátit na našem Facebooku či Twitteru.
Dle prvotní diagnostiky se jeví vaše připojení v pořádku.
Kdy naposledy jste vypojil modem a set-top box na několik minut z elektrické sítě?
K potížím s připojením dochází při připojeném PC k modemu kabelem nebo pomocí WiFi?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
na D-test jsem se obrátil proto, že O2 můj problém neřeší. Problémy s připojením a s tím i s O2TV mám od dubna (s cca třítýdenní přestávkou po návštěvě CETIM). Na Vaše dotazy jsem už O2 odpovídal opakovaně, vše přece musí být v archivu reklamace! Modem i set-to box jsem vypínal opakovaně a připojení je kabelem. Musím bohužel konstatovat, že Vaše reakce je typická pro O2, občas se někdo ozve, zřejmě bez jakékoli minimální znalosti průběhu reklamace a zeptá se na stejné věci a pak už nic.... Případně dostanu od O2 mail, že reklamaci zamítá, aniž se cokoli zlepšilo! Pak zase přijde mail, že mně za jeden týden v červenci O2 vrátí peníze - týden je totožný s tím, kdy O2 reklamaci zamítlo. Připojení je stále stejné a bylo v v průběhu tří týdnů, kdy připojení bylo bez chyby. Jen se v dubnu změnilo to, že mě O2 přesvědčilo ke koupi Smartboxu, možná všechny problémy jsou spojené se Smartboxem, ať už přímo a nebo nepřímo - síť nemá tu stabilitu, kterou Smart box potřebuje... Ve čtvrtek 17.9. v 18,13 mně O2 volalo z čísla, na které se nedá volat zpět, zrovna jsem nebyl u telefonu, O2 již více nevolalo, alo dostal jsem sms, krerá vyzněla tak, že problém nemohou řešit, protože se mně nedovolali... Přijde Vám to fér vůči zákazníkovi, který 5 měsíců nedostává velmi nekvalitní službu a stále za ní platí nemalé peníze?
Vyzývám tímto O2 přes D-test k urychlenému vyřešení mého problému a nebo k přijmutí faktu, že O2 službu na této lince není schopno dodat. Mám k případu již dostatek důkazů - fotografií a několik video záznamů "kvality" služby. Pokud nebude moje reklamace urychleně vyřešena, pak budu nucen tyto dokumenty začít sdílet na soc sítích, aby občan ČR viděl, jakou kvalitu může mít TV v roce 2020. Myslím si, že je čas, aby se u O2 věci ujal někdo, kdo má potřebnou pravomoc a také znalosti a hlavně aby se předem seznámil s celým průběhem řešení (nebo spíše neřešení) reklamace.
Nejde mně prioritně o vrácení peněz, ale o kvalitní službu, na kterou mám právo! Všechny paragrafy Obč. zákona již byly ze strany O2 porušeny!
Miloslav Choc
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vzhledem k přetrvávajícím problémům však doporučujeme spotřebiteli řešit věc raději prostřednictvím písemné reklamace (vzor s pokyny, jak reklamaci uplatnit, lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-3293/reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Následně pak bude mít spotřebitel možnost obrátit se na ČTÚ (viz naše úvodní vyjádření).
Hezký den,
naši specialisté opětovně vaší přípojku řeší s tím, že se dnes do vaší lokality dostaví náš technik, který vše detailněji prověří.
O výsledku vás budou ještě naši technici kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
ano, moji reklamaci po půl roce zažacala O2 řešit profesionálně a zatím to vypadá, že s úspěchem. Mne to stálo 6 měsců stresů a už jsem propadal beznaději, protože jsem už měl dojem, že O2 není schopna věc řešit. Buďto mně kontaktoval někdo naprosto nekonpetentní a nekvalifikovaný a nebo O2 mlčela a dělala, že se nic neděje, že je vše v pořádku. Pomohl až dopis GŘ panu ing. Jindřichu Fremuthovi, ten jsem odesdlal 28.9.2020. Teprve až pak se moje věc začala opravdu řešit.
I když se věc vyžeší, tak by se O2 měla nad sebou zamyslet, zda její stadartní postup je přijatelný pro zákazníka.....
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.